6 Kasım 2015 Cuma

Cyclone yağmur sensörü

Seyahat esnasında silecekleri çalıştırırken dikkatiniz dağılması durumunu ortadan kaldırarak daha güvenli bir seyahat imkânı sağlar. SelectCentral electrikcodinglong coding helperBYTE 7Bit işaretlenecek. TV - TV made for fans Loading. Rain Sensor Replacement - Duration: 4:17.


CYCLONE Otopaspas Dünyas. Ama kararan iç dikiz aynası takılıyormu onu bilmiyorum. Sepette ürün bulunmamaktadır. Bu ürün şu anda satışta değildir. Unsubscribe from sensFar Sensoru?


PARK SENSÖRÜ MONTAJI NASIL YAPILIR - Duration: 11:41. Ben Tamir Ederim 498views. Türkiyenin en kapsamlı Tuning, Modifiye ve Aksesuar Sitesi.


Cyclone yağmur sensörü

Aracıma düğmesi ayrı olan yağmur sensörü taktırdım, yapan usta çok güzel bağladı, herşey yolundaydı başlarda ancak şimdi birtakım sorunlar yaşıyorum. Sorunun kesinlikle cihazla ilgili olduğunu, bağlantıda veya ustanın montajında sorun olmadığını düşünüyorum. Honda Jazz için özel üretilmiştir, direksiyon kumandasını destekler, teybin bulunduğu göğüs trimiyle birleşik üretilmiştir. Orijinal teyp de araçla verilecektir.


Yapmışken yağmur sensörü ve far sensörüde yapayım diyorum. Muhtemelen aracımda onunda tesisatı vardır. Nereyi söksem bağlanmamış bir soket buluyorum. Başta da dediğim gibi far artı yağmur sensörü bir arada içeren güvenilir aracı bozmayacak bildiğiniz bir ürün tavsiyeniz varsa memnun olurum.


Yoksa burda Adana da bir elektronikçi var işinin ehli o hem yağmur hemde far sensörü yaparım diyor. OtoAVM mağazasında sizi bekliyor. TL istiyor yağmur ve far sensörüne.


Yağmur ve far sensörü gerçekten çok aman aman bir özellik değil. Hele ki yağmur sensörü örneğin benim aracım fiesta da çok da sağlıklı çalışmıyor, becerilememiş bence. Volkswagen Vortex Voxbell Voyager Vredestein Waeco Waterfall WD-Welfare Wert Willer Windforce Winkel Würth XTech Xetec Xiaomi Yağmur Yamaha Yaprak Yokohama Yuasa Yuki Yuma Z Tech Zandona Zebra Zen Home Zenith Zoom Uyumlu Ara. Artık alışkanlıktanmıdır bilinmez ama far ve yağmur sensörüne çok alışmıştım. En ucuz olan yerden internet yoluyla aldım.


Ben sadece yağmur sensörünün dış görüntüsünü kapatan cam filmini yapıştırdım, ertesi gün sabahtan Ankara Şaşmaz Oto. RNA-Aoksijen sensörü Honda araba vücut parçaları promosyon Fiyat: US $ 7. Sensörler universal olanlardan. Ruian Xiangtai Auto Parts Co. Daha fazla detay görüntüle. Ningbo Anchor Auto Parts Co.


Kullanıcı adımı hatırla: Şifremi unuttum. Navigasyon, -Servis tarafından 4TL. Geri görüş kamerası, - Servis tarafından 4TL. Paketin içinde - Yağmur sensörü , Gece far sensörü ,Hız sabitleyici,Yokuş kalkış sistemi, EBD (Fren Kuvveti Dağılım Sistemi), Sis lambaları, Elektronik.


Cyclone yağmur sensörü

Ayrıca size sormak istiyorum cyclone nasıl bir markadır sensörde. Ben eşim için ön arka paket almak istiyorum. Sizce işimi görür mü bu sensörler. Park sensörü taktırdık servise, yağmur değdiği zaman susmuyor malesef. Kaliteli temiz bir sensör bulamadım malesef.


Oto Camı Yağmur Kaydırıcı. VİZYON OTOMOTİVGAYRİMENKUL VİZYON. Favorilerden Kaldır Favorilere Ekle.


Cyclone yağmur sensörü

Enjoya ek olarak, Far- yağmur sensörü ,Hız sabitleyici, kol dayama ve Aux girişidir. Model Elegance Sahibiyim. Konuyla ilgili araştırma. Bu tür özelliklerin ne kadar da basit bir şekilde araçlara.


Tamponun ortasında çok iyi platformdur. Far ve yağmur sensörü var hocam sonradan taktım Güzel oldu , 6. AVGO İnc filan taktırırım İletiyi paylaş. Buz Buğu Yağmur Ürünleri;. Far Ampülleri ürünleri, fiyatları ve çeşitleri MODA. Toptan fiyatına perakende satış.


Cyclone 8inc Windows ce multimedia taktim. ARAÇ MANİSA KIRKAĞAÇ’dadır. Fakat birazdan okuyacağınız özellikleri sadece bu araç da bulabileceğinizi özellikle vurgulamak isterim. Bu site çerezler kullanır.


Sitemizde yer alan bilgiler üzerine büyük bir hassasiyet göstersek de tüm bilgilerin 1doğru olduğu garanti edilememektedir. Merhaba arkadaşlar aracımın fitillerine ara ara bakım yapıyorum video ile bunu kısaca özetlemeye çalıştım umarım faydalı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar