15 Kasım 2015 Pazar

Kaset çaları usb ye çevirme

Sonra bende gittim liraya kaset adaptörü alıp k790nımı bağladım mis gibi dinliyorum. CD den farkı yok diyebilirim. OTO TEYBİ USB DÖNÜŞTÜRME YASİN AYVAZ. Unsubscribe from YASİN AYVAZ?


BMW MİNİ R5x Bluetooth USB Aparatı Audio System BMWKaset. TL indirim 75TL. Arabalarda sıkça kullanılan teknolojilerden birisi olan usb-sd çevirici modül. En kaliteli teknolojik ürünlerin tamamını hepsiburada.


Her araç için ayrı ayrı üretilen bu parçalar sayesinde orijinal müzik çaları usb-sd olarak kullanabilirsiniz. Bu bağlantı için çin sitelerinde hazır soketler satılmakta fakat fiyatı biraz yüksek ve Türkiye’ ye ulaşması ayı buluyor. Bu şekilde konnektör yaptıktan ve teybin içine koyduktan sonra ileride usb ve hafıza kartı mpçalar devresi ekleyerek kaset girişine monte ederek kullanma şansımız da var. Usb ve Aux Uzatma Kablosu Şase Portlu Ücretsiz Kargo.


Video ve kamera kasetlerinden CD’ ye , DVD’ ye , USB ’ ye , HDD’ ye , bilgisayara kayıt aktarma. SKÜDAR BAĞLARBAŞI’NDAYIZ. MAREA BRAVA oto kaset çaları usb dönüştürme taplet ve telefon bağlamaagali aga. TL ye Araç Android Multimedya Sistemi Double Din TeypKurtoğluculuk.


Profesyonel yardıma ihtiyacım var arkadaşlar , çok program denedim fakat kaliteyi bozmadan yapamadım bu işi , 3. Tl ye aux to usb aparat satılıyor ama müzik dinlenmiyor. Sadece tel sarj etmek için veya telden çalan müziği iletmek için kullanılıyor. Usb Baskı (Kart şekli) GB Dahil-. Easycap çevirici ile bilgisayara bağladım. TVde görüntü net bi şekilde alabilirken, PCye aktardığımda gerek movie maker gerekse Ulead VideoStudio.


Kaset Kayıt Aktarım Sipariş ve Teslimat. Türk Tedarikçi Bulma Çözümleri Hizmetler ve Üyelik Yardım ve Topluluk Tek Talep, Çok Teklif. Arada mixer kullanmak kayıt kalitesini artırır.


Dijital radyosu ve kaset çaları sorunsuz çalışmakta. Ayrıca, pc mic girişi daha güvenli olur. A sansör sistemli kol ile kontrol. Eski kaset ve plaklardan çalan müziiği USB ye direk kaydedebilirsiniz. Universal sıfır iğne mevcut.


Kaset çaları usb ye çevirme

Bide arabadaki kaset çalar dursa altına da orjinal cd çalar taktırsak öyle çalışırmı kaset çaları söksek de olur cd çaları taksak bi problem olurmu servis bilir ama ben bi burda soruyum dedim Şimdiden teşekkürler. AC’ yi DC’ ye çevirmek için redresörler, DC’ yi AC’ ye çevirmek için osilatörler, AC gerilimin seviyesini değiştirmek için ise trafolar kullanılır. Güç çevriminin nedenleri:. Nissan Primera Audio System Orjinal Müzik Çaları ( USB SD)li Çalara çevirici modül satılmakta bu modül hakkında bilgisi olanların görüşlerini bekliyorum.


DVD ye USB belleğe FLASH DİSK e HARDDİSK E. Kasetin başa sarılı olduğundan emin olup kasetçaların oynatma tuşuna. Dizüstü bilgisayarlar için kulaklık ve mikrofon bağlantılarını ayıran çoğaltıcılar var. Yine USB ’ ye bağlanan aparatlar var.


Ama bilgisayardan bilgisayara değişmekle birlikte bazı çözümler var gibi duruyor. Fiat Türkiye Kullanıcı Forum Sitemize hoşgeldiniz. Mesela birisi Realtek HD Audio Manager. Kullanılan Malzemeler: Tors anahtarı takımı,çift taraflı bant, kaset -cd çaları sökmek için pirinç tel veya kırık askı. Ya da daha iyisi var mı Türkiyede satılan?


Track, bir müzik dosya formatına verilen isimdir. CD çaları Track denilen formattaki CD’ler ile uyumludur. Track formatında bu sayı yaklaşık 20’ ye düşüyor.


Kaset çaları usb ye çevirme

Punto evo cd çaları beğenmeyenlere tavsiyemdir. Orijinal cd çalar bana göre pionerin yerini tutmaz. Teyp tamiri yapan bir yerde iç mekanizmasını değiştiler. Ses kalitesi pionerin çok. TL bile çokta işte napalım boynumuz kıldan ince kaldı.


Mpçaları eve getirip koydum masanın üstüne ve alt kapağını söktüm. Aux girişine bağlayacağımız mpçaların sesini fazla açmıyoruz yoksa çatırtı oluyor sesi teypden yükseltiyoruz. FM transmitterlerin büyük şehirlerde cızırtı ve frakans sorunları yaşattığı da malum.


Ucuz bi şekilde bu çözümü denemek istedim. Analog videoları DVD filmlere çevirmek için bir PC’ ye ihtiyacım vardı. Araştırmalarım sonucu, parçaları teker teker alıp kendim bir araya getirmemin, hazır bir sistem almaktan daha iyi olacağına karar verdim.


Orjinal halini bozmadan kaset çalar teybi USB ye çevirmek geçekten çekici. Kafama takılan aux çıkışını usb ye dönüştüren küçük kablo işimize yararmı usb nin içindeki mpleri okur mu. Sürekli kayıt yapabilir, radyo kaset çaları kamera ile beraber kullanabilirsiniz.


Kaset çaları usb ye çevirme

Cihaz kapalı olduğunda bile görüntüyü ve sesi net olarak sürekli alabilirsiniz. Tv ye bağlanıp ekranından çekilenleri seyredebilme Pil:.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar