3 Ekim 2017 Salı

Rubenis avizeli tavan vantilatörü

V~50Hz Voltaj Elektrik Gücü. Rubenis Vantilatör fiyatı Beyaz Eşya kategorisinde. Ampul Ayrıca Tedarik Edilmelidir. Bu ürünün size özel fiyatıdır, Sepete ekleyin fırsatı kaçırmayın! Yeni Yıla Özel İndirim Kuponu.


Rubenis avizeli tavan vantilatörü

Sepete Ekle (3) Raks Pf-56Tly Tavan Tipi Vantilatörü - W. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. TL 19TL (31) tamledaydinlatma 92. RUBENİS RBK-Masa Vantilatörü. Montajını yaptım ancak sanırım bağlantılarında sorun var. Vantilatör şu lambalı olanlardan çalıştırınca hem lamba hemde fan çalışıyor.


Halbuki ben ikisininde ayrı ayrı çalışmasını istiyorum. Tavanda vantilatörün fazını ve kademeli anahtardan gelen nötrü vantilatörün üzerinde ilgili yere bağladıktan sonra, boşta kalan toprak girişini de tavana asma kancasına bağladım. Lütfen satın alma işlemini tamamlamadan önce ürünü satın almayı planladığınız online mağaza üzerinden doğruluğunu kontrol ediniz.


Rubenis avizeli tavan vantilatörü

Aydın Efeler de oturuyorum. Herhangi bir ürün Ücretsiz kargo! TL Kdv Dahil Kargo Kampanya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar