26 Haziran 2019 Çarşamba

Yağmur sensörü montajı nasıl yapılır

Far sensörü takılır ama yağmur sensörü nasıl olur bilmiyorum. Bakın almanların tekniğine alçıpanı duvara nasıl döşüyor. PARK SENSÖRÜ MONTAJI NASIL YAPILIR. Bir diğer adı da silecek sensörüdür. Yağmur Sensörü Nasıl Çalışır?


Keske birde kararan dikiz aynasi montaji resimli anlatimli olsa sûper olur. Hep isteyipte bir türlü cesaret edemediğim iş ? Takılan sensör aliexpressten alınmış,nem sensörü açısından otomatik klimada problem yaratırsa bunu nasıl anlarız? Park Sensörü Montajı Nasıl Yapılır ? Resimli) Merhaba arkadaşlar, aliexpress üzerinden hafta önce aldığım park sensörü dün elime geçti, bugün de aracıma montajını yaptım.


Yaparken nelere dikkat ettim? Yaptıktan sonra farkettiğim kısımlar neler? Sizlere bunlardan bahsedeceğim. Peki, bu yağmur sensörü ne işe yarar, biz nasıl kullanabiliriz? Böylece sensörler devre dışı bırakılmış olur.


Yağmur sensörü montajı nasıl yapılır

Eğer yağmur sensörü açık unutulursa Sensör belirli bir süre sonra kendi otomatik olarak kapanmaktadır. Bu sensörler de bu teknolojiden biridir. Araçlara park sensörü montajının nasıl yapılacağı anlatılıyor. Montaj aşamalarının neler olduğu detaylı şekilde gösteriliyor. Bu hafta dayımın garajındaydım ve eniştenin.


Konu fazla dağılmadan sensörün nasıl çalıştığına gelelim. Linkleri paylaşabilirseniz harika olur. To be continued demiştim imzamda bunlarda devam olsun.


Yağmur sensörü montajı nasıl yapılır

Aliexpresste vardı ışık ve yağmur sensörü ama güvenemiyordum. Park sensörü montaj ölçüsü nasıl alınır. Bir sonraki aşama sensörler için uygun çaplarda delikler delmektir. Bu delikleri nizami delebilmeniz için paket olarak aldığınız kutudan sensör çapına uygun matkap ucu çıkıyor.


Sanırım bazı kasalarda var, bazılarında yok bu sensör. O arkadaşımın aracındaki sensörün yeri, fabrika çıkışlı montaj hali daha güzeldi tabii. Yazın Bodrumdan gelirken ön cama taş geldi sevinmedim desem yalan olur :p ve büyük bir çatlak olduğundan kaskodan ücretsiz cam değiştim hakkımı sensörlü olanla kullandım. Foruma nasıl üye olurum,Resim yüklemek,Tapatalk kullanımı,Profil düzenleme ve diğer yardım almak istediğiniz konular. Sunduğu rahatlığa oranla piyasada satılan park sensörlerinin fiyatı ve montaj işlemi için gayet uygun maliyetli olduğunu söyleyebiliriz.


Yağmur sensörü montajı nasıl yapılır

Sistemin devreye girdiğini anlamanız için. Geri geri giderken aracınızı sürtme korkusunu tamamen ortadan kaldıran park sensörü aracınızda yok ise kolaylıkla sahip olabileceğiniz bir teknoloji. RENAULT ANAHTAR VE KUMANDA KART CEŞİTLERİ. Otomobillerde yağ veya filtresi değişimi nasıl yapılır ? Sprey Boya ile Kaporta Tampon Boyama Nasıl Yapılır ? Aslında konuya nasıl gireceğim tam.


Ben fasılalı silecek çalıştırmak istiyorum, yani 1. Genelde yağmur sensörü dikiz aynasıyla ön cam arasına konumlandırılır. Günümüz araçlarında artık olmazsa olmaz bir hale gelen park sensörleri aracımızda donanım olarak gelmiyorsa sonradan bizim montaj yaptırma durumumuz ortay. PREV VIDEO NEXT VIDEO MORE VIDEOS. Resimli Anlatım - Resimli Anlatım Eğer bu sitemizi ilk ziyaretiniz ise kayıt ol linkine tıklayarak kayıt yaptırabilir ve sitemizin tüm özelliklerinden faydalanabilirsiniz.


Böylelikle fonksiyonunu bölebilecek durumlar ortadan kaldırılmış olur. Yeni jenerasyon yağmur sensörleri çok daha fazla fonksiyonlarla kombine edilebiliyor. Araçlara uygulanması için gün sayılan de bu sensörle birlikte çalışırken, an itibariyle standartlara. Maliyet çok nişi değil ama parçaları bulmak sorun.


Bazı parçalar bulunması gerek. Oto Far Temizliği nasıl yapılır ? Araç Muayene Sırasında Araçta Neler Bulunmalı? Bu modül ile havanın yağış durumunu tespit edebilirsiniz.


Yağmur sensörü montajı nasıl yapılır

Modül yağmur sensörü , karşılaştırıcı modül ve bağlantıyı sağlayan jumper kablolarıyla birlikte gelir. Sorunum park sensörünün elektrik bağlantısını geri vites kablosundan hangi bölgeden nereden nasıl alacağım? Zira benim aracın kablolama sistemini bilmiyordum, iki saat hangi kablo neyin kablosu diye aramaktansa bir bilenle daha çabuk olur dedim. Tüm montaj saat civarında sürdü, bunun büyük kısmı aracın kablolarını tespit etmekle ve laklakla geçti:) Sensörün montajı ise en çok yarım saatlik iş. Mükemmel çalışacağının garantisini veremeyiz, fakat doğru şekilde montaj yapmanız ve programlamanız sonucunda buzzer, ultrasonik sensör gibi devre elemanlarının çalışmasını öğrenmenize yardımcı olacak şekilde temel bir.


Tabi bu sistemde aynı zamanda yağmur sensörü özelliğide var ama konumuz dışı olduğundan ona girmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar