2 Temmuz 2018 Pazartesi

Ayna altı power led

Ayna Altı Led Lamba Çok Amaçlı Power Led ŞNTden. KARTAL GÖZÜ AYNA ALTI OTO GÜNDÜZ LEDİ ADET MAVİ ÜCRETSİZ KARGO. Orjinal ayna için led ayna altı aydınlatma. Takip etmek için giriş yapın.


Comfortline standart aynalı aracıma ayna altı aydınlatma yapmak istiyorum. Araştırdım fakat net olarak gücü nereden. Unlimited recording storage space. LED XENON BODY KİT OTO PASPAS OTO KOLTUK KILIFI ARABA SÜSLERİ.


Dış yan ayna altlarına monte edilerek kullanılır Cob ledli ve eagleeyes projektör tipi ışık vermektedir. Led Far fiyatı Yedek Parça kategorisinde. Yan Aynalar Power Led Montaj Yardım Duyurular. Ayak aydınlatması ,kapı altı le plaka vs).


Ayna altı power led

Peugeot partner Tepee elk. LED lere gecmek icin ilk basta W5W Radial 5. Ibrahim abim, Bye de ayni Lamba oluyor hatta Mert abim de siparis vermis ayni yerden sanirim. Bu İlan E NTEGRA Entegrasyon Sistemleri ile Listelenmiştir.


Teslimat Bilgileri En geç Şubat Cuma günü kargoya verilir. Hepsini oraya toplıycam biri ayak aydınlatmaları aktif edip kapamak için olur , diğeri ayna altı aydınlatmalar için , diğeri ise arka sürgülü kapıların ışığını kontağa bağlamıştım araç çalıştığı sürece onlarda yanıyor onun düğmesinide oraya alırım. Gömme Led (Parça) Kullanım Alanları: Ayna altı , tampon altı , kapı altı ve bir çok yerde kullanılabilir. Sağ - Sol Takım Çiftli Fiyatıdır.


Xenon Beyazı Rengindedir. TL 1TL (25) TokHalat 97. Malzemeler 1- led istediğiniz led kullanabilirsiniz. Volkswagen grup ve diğer marka araçlarınızda kullanabileceğiniz.


Stoklarımız devamlı olarak günceldir, stokta gözüken ürünleri sipariş verebilirsiniz. Oto Aksesuar,Tuning,honda tuning,honda civic aksesuar,tuning,modifiye,şnt garage,şentürk otomotiv,angel eyes, led ,tampon eki,spoiler, led stop,civic. Parklarada 12liden takıp debeyeceğim, öne bakan led olmadığı için nası görünür bilmiyorum ama denemeye değer. Led Ayna Led Işık Aydınlatmalı Banyo Aynası LE3-113.


Ayna altı power led

RÜNLERİMİZİ ALABİLECEĞİNİZ SİTELER. Gizlilik ve Güvenlik Politikası. Aynanın altıda EagleEye Led bağlamak istiyorum. Arabayı Kumandadan açınca tavan ışıkları gibi beyaz.


Sinyal verince sarı renkli ledin yanmasını istiyorum. Tavan ışıklarına bağlantıyı yapıyorum. Elektirigi on tavandan aldım. Sol kapı açılınca sol yanar sağ açılınca sağ yanar vs.


Merceksiz fara takılan xenon kitler diğer. GOLF ayna altı LED aydınlatma. Ayna altı led Araç içi aydınlatma Evde bile kullanabilirsiniz BOYUT : MM.


Renkler Beyaz Buz Mavisi Deli Mavi Adet Fiyatıdır. Benzerlerine Kıyasla Daha Fazla Işık Şiddetine Sahiptir. Arıza Lambası Yaktırmaz Canbus NO ERROR! Profesyonellik gerektirmeyen,kişisel uygulamalı bir ürünüdür. Aracınıza Uygun Doğru Pluxen için bizimle irtibata geçin.


Dikiz aynası altı led aydınlatma Ayna altına iki parça şerit led monte ettim ve tavan aydınlatmasından hat çekerek iç aydınlatmaya ekstra bir renk kattım. Arkadaşlar merhabalar, Focus 2. Kapının elektrik tesisatının geçtiği plastik borunun iç taraftan giriş kısmını bulamadım. Led Aydınlatmada Yenilik Led Armatür ve Led Spotlar Yüksek Enerji Tasarrufu Sağlar,Uzun Ömürlüdür,.


Resim ve Ayna Üstü Armatürler. Hattınızın yarısı çekili sayılır. Bu kısmıda benim yaptığım uygulamanın resimlerine bakarak yapabilirsiniz.


Ayna altı power led

Doblo ayna altı mercekli led aydınlatma (mercedes kıskanır :D ). Benim aracım daynaları sökmeye gerek yok aynanın altında kapak var onu çıkarıp ona montaj yapılabilir. Maslak, Beşiktaş bölgesindeyim yardımcı olurum ücretsiz olarak. W Sıva Altı LED Spot Armatür.


Yurtiçi ve yurt dışındaki LED aydınlatma çözümlerinin tasarımı, üretimi ve uygulamasında çağdaş aydınlatma tarzı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar