27 Nisan 2018 Cuma

Kaset çalar usb çevirici

Kaset çalar usb çevirici

Bluetooth Araç Kiti Oto Araç Fm Transmitter Usb MpMpÇalar Aux Stereo Lcd Radyo Android İos Teyp. PİRANHA IXENİT N TYPE KLASÖR SEÇMELİ OTO TEYP MPÇALAR SD USB RADYO UZAKTAN KUMANDA AUX SAAT. Pioneer Aux Kablo-BT Kit-Usb,mpÇalar Modül Ücretsiz Kargo.


Oto Teyp Bluetooth Bağlantı Çakmaklık Girişli Aux Dönüştürücü. Sonra bende gittim liraya kaset adaptörü alıp k790nımı bağladım mis gibi dinliyorum. CD den farkı yok diyebilirim. Hiç parazit seside duymadım :) Ayrıca bu usb ürünlernde çalan müziklerin isimleri çıkmıyor haberiniz olsun CDCDdiye gözükür. Kasetçalar Teybe Aux Usb Sd Bluetooth Sd Kart Özelliği Ekleme - TEA Serisi Merhaba, Bu videomda sizlere kasetçalar teybe bluetooth usb sd kart aux özellikleri nasıl eklenir ondan bahsettim.


Hayatımıza oldukça hızlı bir biçimde giren bilgisayarlar beraberinden birçok şeyi de getirdi. Kaset çalar teyibe usb aux bağlama. Yazılım yükleme işlemi hızlı ve kolaydır. USB kablosu ile kolayca bağlanılır. Pil ile çalışması sayesinde taşınabilir kaset çalar olarak da kullanılabilir.


AUX USB CEVIRICI (DOST USB CALAR )Tolga Sandalli. Teknolojik gelişmeler ile birlikte hızla gelişen oto teypleri, eskiden kaset ve CD formatlarını desteklerken, günümüzde sd kart, bluetooth gibi bağlantılar ile çok daha ergonomik bir kullanım imkanını kişilere sunar. Teybin kaset çalma özelliği işe yaramadığı için söktüm ve yerine bunu monte ettim.


Bu şekilde konnektör yaptıktan ve teybin içine koyduktan sonra ileride usb ve hafıza kartı mpçalar devresi ekleyerek kaset girişine monte ederek kullanma şansımız da var. Bildiğiniz gibi araçlarda standart olarak kaset çalar bulunuyor. Bazı uygulamalarda navigasyonlu multimedia cihazlar gördüm. Kargo Bedava avantajıyla Merterelektronik. Hırdavat-Tamir Malzemeleri.


Kaset çalar usb çevirici

Benim araçta cd çalar orjinal cd çalar var. Koldan kontrol ve orjinallik açısından normal teyplerden almak istemedim. Orjinalin gözü kopya cdleri okumamaya başladı ve ayrıca mpplayerda yok. Eski kasetleriniz için mükemmel bir kaset çalar , MPkasetleri açar, ve kasetlerinizi Mpformatına dönüştürür. En iyi kaset mpdönüştürücü seçimlerini, Üreticilerini ve Ucuz Kaynaklarını ve Yüksek Kaliteli kaset mpdönüştürücü Ürünleri, turkish Konuşan Market Alibaba.


Arkadaşlar ben biraz orijinalci bir adamım, Ford Explorerda saçma sapan bir teyp takılmıştı söküp olması gerekeni taktın dün: buna kasetten USB ye çevirici ne önerirsiniz? Aracınızda Cd veya kaset girişleri varsa veya HİÇ TEYP yoksa aracınızda bu ürün tam. HDMI , DVI D , VGA , android tv box , harici analog tv box , ıp kamera , hdmı switch , optik çoklayıc , vga switch , v. Yaptığı 3alışverişten olumlu puan aldı.


Bunu kaset yerine taktım soketine de mpçalar taktım cok güzel çalışıyor. Hatta mpe bile gerek yok Telefona takıyorum oh mis. CD Çalar Teybe Aux Usb Sd Kart Özelliği Ekleme -. Magicvoice Oto Çevirici Digital Player Bağlantı Videosu. XT aracımda orjinalde kaset çalar var.


RDcd mpçalar teyp benim aracımla uyumlu olur mu. Van yapılı araççta ISO soketi Dişi yapıdadır. Fakra soketi ile birleştirmek gerekiyor. OTO USB -SD ÇEVİRİCİ APARAT. KASET hakkında mp3mp4playeraksesuarlari tarafından yazılan gönderiler.


Kaset çalar usb çevirici

Clio symbol Sony DSX A2direksiyon kumanda kontrollü montaj. Amfi Çıkışı Olmayan Araba Teybine Amfi Çıkışı Nasıl Yapılır. Teyibe Usb Tayibe Usb Teyibe Usb Yapmak Usb Modül Fiat Linea Punto Ve Tüm Araçlara. Evde bolca var dinliyorum arada anfili kaset çalar var bir tane eski de olsa çalıyor. Bu cihaz hakkında bilgisi olan var mı?


FULL ŞARJ Samsung USB Cable OE. ADAPTÖR FİŞİ JAKI ADAPTÖR JAKI VE DC JAK YUVASI. CDMK-VW RCD-3BOSCH CD MEKA. Kaseta Alar Teyibe Aux Usb Bluetooth mpfree from here. Remember, By downloading this music or song mpfile you agree with our Terms and Conditions.


Volkswagen bora kaset çalar usb montaj sonrası test. Satın alın Cd Player Converter Güvenilir Çin Cd Player Converter tedarikçilerinden. Elektronik ürünler toptan ve perakende satışı. Online sipariş verin kapınıza gelsin. Ses Kaydedici ve MPçalar.


Sinema ve Ses Sistemleri. Oyun Konsol ve Aksesuarları. Adaptör 4TL KARGO BEDAVA. S-Link S-Link Slx-21D Notebook Soğutucu Stand.


Kullanabilmeniz İçin Araç Teybinizin AUX Girişi Olması Yeterlidir. Piranha Oto Teyp-Oto MpÇalar modellerini yüzlerce mağazanın fiyatlarıyla birlikte karşılaştırmalı alışveriş sitesi bumudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar