Yani marş motoru kömürü , marş motoru fırçası ya da marş dinamosu kömürü , marş dinamosu fırçası bunların tamamı aynı parçayı ifade eder. Bu parça grafitten imal edildiği için kömür diye anılır, elektiriği sorunsuz iletir ve dönen parçalara elektrik iletimi için kusursuz bir malzemedir. Eğer aracınızda marş kömürü ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız, hepsiburada. Ayrıca motor çalıştıktan sonra da zaten bu devre otomatik olarak marşı kesiyor. Motor çalıştığı anda ise marş dişlisini volandan geri çekerek marş motorunun zarar görmesini engeller.
Marşa bastığınızda marş motorunun sesi geliyor motor dönmüyorsa ilk şüphelenilecek parça marş motoru selenodidir. Selenoidin görevi marş yapılırken marş dişlisini ileri doğru iterek volan dişlisiyle kavraşmasını sağlamak. Seloneidin diğer görevi ise motor. Etiketler: caddy marş motoru. Tabi ki bunun tespiti bir elektirik ustası yada yetkili servislerce yapılabilir.
Yani bir anda hiçbirşey yok gibi görülen marş dinamonuz artık çalışmıyor olabilir. Bu ileri-geri hareketinde bu dişli takılı kalabiliyor. Bu işlemi sanayide bir oto elektrikçisine yaptırın.
Kesinlikle servise uyup değiştirtmeyin. Kömürü biter değiştirlir. Otomatik arıazalanır değiştirilir. Burçlar biter değiştirilir. Marş dinamosu yıl kullanılır.
Vesile ile her parçası değiştirilir. Ama marş motoru komple değiştirmek çok gereksizdir bence. Arkadaşlar benim makinanın marş motoru kömürü bitmiş heralde.
En uygun fiyatlı, orjinal ve garantili FIAT yedek parça seçeneklerini sitemizde bulabilirsiniz. Geçmesi için krank milinin harici bir tesirle döndürül. Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok.
Makinemizin Motor Ve Kazan Arasındaki Kayışının Kopmuş Olma İhtimaldir, Kayışlar. Ama Kayışı Değiştirmekten Önce Kazan İyice Kontrol Edilmelidir. Motor kömürü arızalandığında motor kömürü değiştirilir. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri.
Bizim araçlarda standart olarak motor çalışırken marş motorunun çalışmasını engelleyen bir mekanizma yok muydu? Gerçi başka markalarda da bu hatayı yapmıştım ve cızırtı biçiminde değil, gajt, gujt gibi yüksek sesler gelmişti Yani daha fark edilir bir sesti. Konuyla ilgili bilgisi olan tüm arkadaşlara cevapları için. MARŞ MOTORUNU söktük dışarıda aküyle bastık çalışıyor.
Statör volan ara ara yok. Tümünü kontrol edip yerine taktık. Buyrun Motor sökmeden en azından gayretle basmaya çalışyordu. TIK TIK diyor hiç basmıyor.
Neyse kapatıp ayak marşı ile çalıştırıp işlerimi gördüm. Nerdenmi biliyorum, aynı sorunu yaşıyorum şuanda. Bugün yetkli ve özel servislere gittim, marş anında gelen ufak ses yüzünden. Sorun şurası, marş motoru tamir olamayan modellerdenmiş. Bosch bir tane önerdiler 300TL sadece kendisi.
Sadece akımın geldiği ufak bir çıt sesi ile anlaşılır. Araçta akü tepkisi vardır. Araba anahtarının değiştirme servisi. ARAÇ KLİMA BAKIMLARINDA NELER YAPILIR? Teknik Bilgi Paylaşımı Yeni teknolojiler, merak edilen mekanik aksamların çalışma prensipleri vs.
Bu parçanın çalışabilmesi için marş dişlisi, bobin, konvektör ve kömür bulunuyor. Firmamızın atölye kısmında her türlü marş motoru ,alternatör ve 12V-24V doğru akım motorlarının tamiratı, bakımı ve kontrolleri yapılabilmektedir. Ayrıca arızanın tekrar tekrar oluşmaması için çeşitli çözümler getirilmektedir. Belki senin sorununu ben anlamadım ama aynısı benim başıma geldi.
Eski marş motorunuda bence boşuna değiştirmişsin orjinalini tamir ettirseydin olurdu. Tl civarında olduğunu söylediler. Küçük motorlarda hp gücünde marş motorları , büyük dizel motorlarında ise hp gücünde marş motorları tasarlanmıştır. Görevi, motora ilk hareketi vermek olan marş sistemi bunu marş motoru sayesinde gerçekleştirir. Bedava kargo avantajıyla satın alabilirsiniz.
Eskisi gibi iyi çevirme kuvveti uygulayamayan marş motoru değiştirilmeli. Bir anda aküden fazla miktar elektrik çektiği için marşa basma esnasında elektriğini aküden alan sistemlerde (farlar örneğin) anlık bir zayıflama olur. Redüksiyonlu tip marş motorlarında bu önerilmez.
Bu nedenle tüm marş motorunu değiştirmeye gerek yoktur. Arızalı ise komple değiştirilmesi gerekir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.