8 Ağustos 2016 Pazartesi

En iyi buji

Bujiler, araçların marka ve modellerine göre üretilmektedir. Her araç markası ve modeli için üretilmiş buji modelleri bulunmaktadır. Performansa etkisi oluyor az çok ama duydum ki tam perfromans için buji kablolarınında yenilenmesi ona uygun olması gerekiyormuş.


En iyi buji

Burada kritik olan hangi bujinin numarası hangi bujiye birebir uyar ve performans verir. Birde elektriği iyi iletmesi solayısıyla pahalı metaller genelde küçük de olsa fark atabiliyorlar. Motorsikletimde çok iyi dedikleri buji kullanmıştım. Pistonun tam ortasında delik oldu krank mrank hepsini elime almıştım. Rektefiye yapana kadar canım çıkmıştı.


Ama o bujilerle daha iyi gidiyordu. Giriş Yapın veya Üye Olun. DOĞA SPORLARI OFF-ROAD KARAVAN DÜNYASI İKİ TEKER NAVİGASYON VE HABERLEŞME FOTOĞRAFÇILIK GEZGİNİN DÜNYASI GENEL KONULAR YARDIM İLETİŞİM.


Bunu farkettiğim iyi oldu. Artık muadil buji olmaz diyenlere bu resmi gösterebilirim. Her bir otomobilde dört adet buji bulunmakla beraber otomobilin Modeline, Motor Gücüne, Benzinli-Dizel , Enjeksiyonlu-Karbüratörlü olup olmadığına göre buji. Bende ngk var, BRC bayisi, NGK için universal bir buji markası diyor, bosch daha iyi diyor.


Bende hangi buji daha iyidir diye araştırma yaparken bu konuyu buldum. Bujilerin tırnak yapıları, kıvılcımın güçlü veya zayıf olmasında etkilidir. Bujilerde kıvılcım ne kadar güçlü olursa, motorda yanma o kadar iyi olacak, motor performansı ve yakıt tasarrufu iyileşecektir. Buji Tırnakları Nasıl Olmalı ? Peki biz benzin için olan buji kablolarını kullanıyoruz. Benzinde ateşleme iyi ama lpgde yetmiyor.


En iyi buji

Tabi biz farketmiyoruz bunu. Bu yüzden, ateşleme haznesine sıkışmış hava - yakıt karışımını her şartta en iyi ateşleyebileceği ve diğer. Guangzhou Jiesite Autoparts Co.


Standart buji , asil metal buji ve çifte asil metalli buji gibi çeşitler ile sunulan buji modelleri her motor için en iyi çözümü sunarak buji ihtiyacına yanıt vermeyi başarıyor. Bu parçaların iyi çalışabilmesi için iki elektrotun arasındaki mesafe 0. Sıcak yani erkenden ısınan sıcaklığı yanan buji kış aylarındada kullanılıyormuş motoru daha iyi ısıtmak için. Yani yazın mesela numara (soğuk tip) kışın (sıcak tip) numara gibi. Slm iyi geceler benim sorunun benim polo 14. Bende mantıken, aracın orjinal bujisinden daha gelişmiş, daha iyi bir buji seçeneği olabileceğini düşünüyorum.


Heleki, aracın orjinali bozulup LPG ile kullanınca, neredeyse ihtiyaç denebilir. Yani motora performans ve yakıt tasarrufu sağlayabileceğini düşünüyorum. Hyundai için en iyi satılan nikel alaşımlı otomobil parçaları buji US $0.


Bu maddenin buji içeriğinde kullanılması da onun son derece kaliteli olduğunun göstergesidir. Yeni bir buji sistemi olsa da çığır açıcı bir özelliğe ve yere sahip. Bujilerde kıvılcımın ne kadar güçlü olursa, motorda yanma o kadar iyi olacak, motor performansı ve yakıt tasarrufu iyileşecektir. Burun porseleni kısa olan bujilere soğuk buji denir.


Bujiler için temel üç performans göstergesi vardır: iyi , erken ateşleme, aşırı ısınma. Erken ateşleme sınırı ile aşırı ısınma sınırı arasında kalan bölge en uygun çalışma bölgesidir ve bujinin kendi kendisini temizleyebildiği alan olarak adlandırılabilir. Bu aralıktaki çalışma ısısı buji üzerinde biriken.


Aracımın bujilerinde bir sorun oldugundan takım şeklinde değiştirmek istiyorum motora en iyi gelecek en verimli buji hangisidir? HTC Desire X cihazımdan Tapatalk ile gönderildi. Bu bujiler bu araca uygun değil. Daha iyisi benzinde de çok iyi basıyor, zaten buji , benzin için performans sağlama amaçlı.


En iyi buji

Elantra sevdasına aldım aceleyle, arıyorum şimdi şifahane çok borca girdim yardıma ihtiyacım var. Bir buji , elektrik bağlantı ucu, izolatör, bağlantı gövdesi ve elektrotlardan oluşur. Motordaki buji sayısı silindir adediyle orantılıdır. Aydınlatma Sistemleri Ampul. Benzin Enjeksiyon Sistemleri Ateşleme Bobinleri.


Basınç Sıcaklık Sensörleri. Bosch marka buji takılmış. Champion marka çıktı kutunun içinden, takan usta (sanayide usta) NGK bunlardan çok daha iyi demişti.


Ama yakıtta birşey değişmedi. Birdaha alırsam NGK almayı düşüyorum. Bujilerdeki tırnak aralığı ideal konumda değilse, buji yeni bile olsa yakıt – hava karışımı iyi ateşlenmez.


Buna bağlı olarak da yanma odasındaki patlama zayıflar ve motorun gücü azalır. Ve dusundum dedimki buji dedigin pahali birsey degil eyer ise yarar birsey olsaydi bunlari lpg servisleri satardi. Yani en azindan ben olsam abuk subuk katki maddeleri yada turbocharger denilen komik parcayi satacagima lpg bujisi satardim. En son buji değiştirirken Motorcraft bujileri mm'ye ayarlatmıştım. Bujinin yeri yanma odasının şekline bağlıdır.


En iyi buji

Düşük devirlerde iyi performans vermişti ama birkaç depo sonunda daha az yol gitmeye başladım. Ayrıca benzin tüketimim de arttı. Bunları 4-depo ölçümü sonucunda söylüyorum.


Iyi gunler herkese iyi hafta sonu diliyorum. Ben bir servis çalışanı olarak buradan sipariş verdim. En uygun fiyatlı, orjinal ve garantili TOFAS yedek parça seçeneklerini sitemizde bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar