22 Eylül 2015 Salı

Ekran kartı güç kablosu 8 pin

Ekran kartı güç kablosu 8 pin

PİN EKRAN KARTI POWER GÜÇ KABLO ÖZEL ÜRETİM BAKIR ISINMA YAPMAZ. Metre CatFlat Kablo Kaliteli Ethernet Kablosu Pin RJ45. Sonunda bütçeyi denkleştirerek Asus GTX 9ekran kartı GB DDRRAM, Kingston SSD ile silvers. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az.


Misafir Kullanıcı Cevap. Ekran Kartı PİN güç kablosu Daha Fazla. TL (2) herocomputer 100. Riser Yükseltici Kart V9. Bende, GIGABYTE GTX 7var.


Kartın pin ve pin olmak üzere güç girişi var. Ben kartı pin güç kablosu takarak kullanmak istiyordum, oyunlarda falan çok yüklenince sorun yaratıyor. Bilgisayarcıdan molex to pin kablosu aldım ancak benim ekran kartıma uymadı. Ancak benim güç kaynağım 6Watt, yani ekran kartına yeterli geliyor. Ekran kartına Pin olarak takınca herhangi bir sorun olmadan çalıştı.


Sizin de bunu dikkate alarak ekran kartını takmanızı tavsiye ederim. Kablolar Kategori ile online olarak Kablomarketim. Bu yüzden kartı pinlik kabloyla kullanıyordum senedir. Güç kablosunun ekran kartına takılan siyah, tek parça, altı delikli ucu yuvaya birebir uydu. Port Çoklayıcı Çoğaltıcı Kart Pcı.


Hoşgeldin ziyaretçi giriş yapın ya da kayıt olun. Anasayfa Alışveriş Listem (0) Hesabım Sepetim Kasaya Git. Bu PCI Express pin veya pin güç adaptörü kablosu , pin veya pin güç bağlantısı gerektiren yeni ATI ve Nvidia vs.


Anakarta ekran kartı pin güç kablosu takılması 9:power supply ( güç kaynağı )Anakart kablo bağlantıları nasıl yapılır ? Bugun 2x molex to pin PCI-E ekran kartı dönüştürücü kablo aldım bu şekilde bağlayacağım çalışırsa demek ki Güç kaynağı tam olarak bozulmamış ama zarar görmüş olduğunu düşünecem dolayısıyla güç kaynağı almam gerekecek diye düşünüyorum. Burda kafama takılan bişey var. Fix Card’lar ve ticari kartlar dahil değildir. GÜÇ KABLOSU PIN (ERKEK-DİŞİ) 5TL KDV Dahil KDV BİZDEN. C: ekran kartı güç kablosu Kırmızı yuvarlak içerisindeki sokete takıyorsun.


Yıldız ( ) Yıldız ( ) Yıldız ( ). PCIe Pin - Pin kartları güç adaptörü kablosu. Merhaba Sevgili donanımcılar. Gördüğünüz gibi PSU Sleeve Kablo satışlarımız başladı.


Bütün anakartlarda ön panel fonksiyonları için gereken bağlantılar kartın alt sağ bölümüne yerleştirilmiştir. Sabit Disk Data Kablosu IDE (PATA) TL. Wi-Fi Tablet PC Uzay Grisi.


Siz de sahip olduğunuz güç kaynağına daha fazla işlev katmak istiyorsanız, Dark Molex – 6Pin PCI-E dönüştürücüye sahip olun! Samsung 8EVO 2GB SSD. AMD’nin Güç Tasarrufu Sağlayan Teknolojisi : Radeon Chill. Pin CPU Uzatma Kablosu Yeşil Sleeve Kablo 479.


Ekran kartı güç kablosu 8 pin

Isı Bloğu, Aura Sync RGB LE 802. Yaratıcı Gücünü Serbest Bırak. VS serisi 4WATT güç kaynağı. ATX Dual PSU Pin Çoklayıcı Kablo. Bunun için gerekli olanları aşağıdaki linklerden bulabilirsiniz.


Güç Kaynağı (PSU) Overclock. Fabrikaları yönlendirilen iyi Molex Pin Güç Adaptör Kablosu satın al Ayrıca Kolayca dünya geneli Molex Pin Güç Adaptör Kablosu kaynağı olabilir. Benim size sormak istediğim sah Teknoloji ve İnternet konusunda özgün Teknoloji forumu.


Ekran kartı güç kablosu 8 pin

Mac Pro anakart girişi standart pindir. Kampanyalar Yeni Ürünler Çok Satanlar İletişim Garanti-İade-Kargo Şartları. PCI-e güç çıkışını siz de güç kaynağınıza uygun bir fiyatla dahil edebilirsiniz.


Güç kaynağında 6- pin PCI-e çıkışı olmayan kullanıcılar için en ucuz çözüm! Bu bağlantılar şu şekilde görünmekte: Dikkat edeceğiniz üzere bu kabloların üzerinde de mandallı bir kilit mekanizması yer alıyor. USB olarak birçok türe ayrılır. Her tür kendi içinde farklı alt türlere ayrılıyor.


Bi kablo demetinden 2x4pin kablo glyr. TL olarak hemen sipariş vermek için tıklayın. China Pin Dişi-Dişi Seri Port Kablosu - 1. Ekran kartlarının Ram belleği, bellek ve çekirdek hızı ne kadar yüksek olursa alacağınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar