19 Mayıs 2015 Salı

Aux girişli usb kablosu

Aux girişli usb kablosu

Aynı Gün Kargo Sıfır Ürün. Bilgisayar, Tablet Dizüstü(Laptop). MpPlayer Telefon 1TL Sponsorlu Gördüğünüz ürün reklamlı üründür. TL 1TL (33) mimozaavm. Aux Oto Ses Kablosu Telefon Uyumlu 3. TL (356) muhtesempazar 100.


MM L Tipi Spralli Audio Aux Kablo 37. Normal bir usb bellek olmaz. Ama mpplayer, ipo telefon vs. Mpplayerlar cok ucuzladi zaten fiyatlari neredeyse usb bellek civarinda.


Kablo ve soketler uygun fiyat ve indirim fırsatlarıyla burada. Tıkla, en ucuz soket ve kablo fiyatları ayağına gelsin. Ekstra indirimli fiyat. ENERGIZER LCAEHUSBABHİGHTECH USB 3. Uzatma Kablosu ve Grup Priz.


Aux girişli usb kablosu

Tekil kullanıcı tarafından ziyaret edilmiştir. Güç kaynağı: Şarj mini- USB kablosu ile araç şarj usb girişi ile şarj edebilirsiniz. ARACINIZDA BLUETOOTH VE USB NİZ YOKSA BU CİHAZ TAM SİZE GÖRE.


Kendi seçtiğiniz müzikleri araç radyonuzdan dinleyebilme imkanı ve gelen giden telefonlara elinizi araç direksiyonundan çekmeden cevap verme imkanı. Aux Kablosu İle Telefon ve diğer Aygitlari Bağlayabilme Özelliği. Baseus LLigtning Girişli USB Kırmızı Aux Şarj Kablosu 1. Usb kablo fiyatları renklerine, altın ya da platin uçlu olmasına, spiral ya da düz tasarımlı olup olmamasına göre de değişiklik göstermektedir.


Aux kablosu sayesinde en sevdiğiniz müzikler her yerde! Dilerseniz aux kablosunu taşınabilir hoparlör ve bilgisayarınızın hoparlöründe de kullanabilirsiniz. Yukarıdaki resimde gördüğünüz kablo türü sizin için bir hayalden ibarettir. Aux girişler voltaj vermez sadece ses dalgası alır.


Genellikle araçlarda aux girişli teyiplere mpplayer veya telefon bağlamak için kullanılan bir kablodur. Stereo Aux Ses Kablosu 1. Aux Usb Çevirici En Ucuz Fiyat Avantajı ve İndirim Seçenekleri Cimri. Not : Kesinlikle USB bellek.


Aux girişli usb kablosu

Bağlantı yapması çok basit, araç çakmak girişine -PSP için olan parçayla beraber- şarj cihazımızı takıyoruz. Araçta sadece aux baglantısı mevcut malesef. Sd kart veya usb girişi olmayan araçlar için olabilir. Müzik bilgisi radyo ekranında görünür.


AUX TO USB ÇEVİRİCİ KABLO. JVC KD-X1Usb Aux Girişli Kumandalı Oto Teyp 36TL En Uygun Fiyatla Merterelektronik. Televizyon Aksesuarları Kablo ve Soketler en uygun fiyat ve ürün garantisi Teknosa Mağazaları ve teknosa.


Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek adına internet sitemizde çerez kullanılmaktadır. Gizlilik ve Çerez Politikası’nı inceleyiniz. Bluetooth Aux Araç Kiti ürünü için sitemizi ziyaret ediniz.


Buradan ileteceğiniz sorular cevaplanmaz. Arabama tablet taktırmak istiyorum, oto tablet takmak, arabaya tablet takılırmı, çekmeköy elektronik, çekmeköy oto aksesuar, çekmeköy oto teyp tamiri, çekmeköy tv. USB girişli mpplayer alıp, onu araba-çakmağı to USB kablo ile sürekli şarj edip, şarj problemini aşarsın.


Benimkinin bir ucu anfi, uydu gibi cihazlara bağlanabilecek Kırmızı Beyaz Tos Fişli idi. Ben o uclarını kestim sadece 5mm Jak ve kabloyu kullandım. Kablo ve Pabuçlara uygun Makaron (Isıyla daralan izolasyon malzemesi.) Kısa devreye mahal vermemek için önemli. Le birLikte Navigasyon cihazında kuLLanmayı düşünüyorum (navigasyon cihazında müzik dinLeme fiLm izleme w.s mevcut).


Arkadaşlar ben de o kablodan arıyordum ama bir ucu aux diğer ucu usb istiyorum var mı böyle bir kablo ? Ben de çok akıllıyım ya hemen bir şekilde usb girişi aux a çeviren çeviriciler aramaya başladım. Koca Türkiye’de bulamayınca Ebay, Alibaba ve bilimum çin sitelerinde araştırdım. Ve sonunda usb girişi aux a çeviren bir kablo buldum. ORjinal doplo teyp ine usb kablosu bağlama istiyorum ama teypde cdçalar yok. En iyisini satın al aux usb 3. Toptan Satış Fiyatlarına Varan Online Mağaza İndirimleri.


Aux girişli usb kablosu

Mikro SD Kart ve USB girişi ile dileğiniz müziği rahatlıkla dinleyebilirsiniz. Panelinde yer alan fonksiyon tuşlarıyla dilediğiniz gibi yönlendirebilirsiniz. Xiaomi Mi Metal Araç Şarj Cihazı Çift USB Girişli.


Mobil aksesuar alanında popülariteye sahip olan iThink markasının ürünleriyle hayat biraz daha kolaylaşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar