25 Eylül 2019 Çarşamba

Opel hava akış metresi

Bende buradan forumdaki arkadaşlara bi danışayım dedim hava akış metresinin arızalı oduğunu nasıl anlarız ve bu hava akış metresi arızalıysa motordan az uz anlayan biri yapabilirmi ? Slm abi benim arabam opel Vectra gls 2. Işığı yanıyor araba devirden düşüyor şimdi birde devir sorunu çıktı 4. Opaş Otomotiv Platinleri San ve Tic. Otomotiv Ateşleme Sistemleri, Ateşleme Bobinleri, Otomotiv Platinleri San ve Tic. Bunların yaklaşık kadarı oto sensörler, su saatleri. Arkadaşlar aracım 3mazda familiasıralı sitem lpg mevcut araç benzinde çalışıyor gaza geçene kadar hareket edemiyorum hareket etmek istediğimde araç boğuluyır gaz yemiyor motor kaputundan küçük patlama sesleri geliyor bir çok ustaya gösterdim hava akış metre olabilir diyorlar kesin değil bulamıyorlar neden olabilir.


Opel hava akış metresi

Genellikle hava akış metre ile manifolta kadar olan hava hortumunda yırtık, çatlak hava kaçağı yada girişi olabilecek bölğeler var ise, hava akış metre sağlam olsa bile arızalı gibi belirtiler ortaya çıkarabilir. Bulunduğu nokta emme manifoldunun hemen içindedir. Yorumunuzu aşağıdaki alana yazınız. Opel Astra g kasa bu araç iki gü.


Lakin hava akis metre arızalandı çalışmıyor. Balata sprey ile temizledim kuruduktan sonra taktım yine aynı rolan kafayı yemiş şekilde. Orijinal ve İthal Bol Ürün Seçenekleriyle hizmetinizde. Oem Yedek Parça fiyatı Yedek Parça kategorisinde.


Full enjeksiyonlu arabalarda gaza ne kadar yüklenirsek yani yakıt ihtiyacı ne kadarsa enjeksiyonlar o oranda fazla açılır kapanır. Debimetre ( hava akış metre ) Arkadaşlar bi arkadaşımda opel corsa 1. HAVA DEBIMETRE Siemens OPEL VECTRA B OMEGA X20XEV 2. Aynı Gün Kargo Sıfır Ürün. Sponsorlu Gördüğünüz ürün reklamlı üründür. Reklamlı ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın. Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.


Hava Akış Metre (Debimetre) 1. Siparişleriniz için telefonla iletişime geçebilir veya facebook sayfamızdan mesaj atabilirsiniz. Ynt: frontera hava akış metre problem değil siz adresi gönderin ben bu arada parçayı göndereyim. MAF ( hava akış metre ) temizliği. Anlatım için teşekkürler benzer durumu bende yaşamışmıştım.


MAF sensörü kir içerisindeydi temizlendikten sonra aracın gaza tepkileri resmen değişti, Sanırım ara ara temizlik iyi gelecek, bende sizin metodla temizlemeyi düşünüyorum ama ipa beni. MOTOR VE AKSAMLARI için HAVA AKIŞ METRESİ kategorisinde aradığınız kaliteli ve uyumlu Yedek Parçaları,. OPEL AKSESUAR FIAT TOFAŞ CHEVROLET. Lancia marka orijinal yedek parça.


Yada şöyle test edebilirsiniz araba çalışırken hava akışın fişini çekin değişiklik varsa sağlamdır aptal çalışma motor stop etme gibi her hangi bir değişiklik yoksa bozulmuştur geçmiş olsun. Egr Valfleri ve hava akış metresi orjinal yedek parçaları sadece bizde! Tüm marka ve modellerin hava akış metresi , egr valfleri ve turbolarını bu kategorimizde bulabilirsiniz. Kargo Bilgisi : Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile m esafeye bağlı olarak ila gün içinde ürün adresinize teslim edilmektedir.


Opel hava akış metresi

Akışkanların akış miktarlarını tespit etmek için tasarlanmış enstrümanlardır. Neyse arabayi yaptirdigim yere tekrar goturdum simdi de boyle problem cikti diye o da hava akis debimetresindendir dedi (hatta servise sordum servis hava akis debimetreden yapar dedi dedi). Merhaba benimde akış metre ile ilgili sorunum olmuştu. MaF Sensörü Nasıl Temizlenir?


Oto Destekçim 225views. Hakkında Bilgi Al (0) Yorum Yap. Lütfen yorum yazmak için oturum açın ya da kayıt olun. Görüntüle Sepete Ekle-. DEBİMETRE ( HAVA AKIŞ METRE ) BOSCH.


Opel hava akış metresi

Otomobilin verimli bir şekilde çalışması ve kullanıcının bir problem yaşamaması için dikkat edilmesi gereken çok önemli parçalar vardır. Bunlardan birisi de hava akış metre parçasıdır. Beyin bu bilgi ve aynı zamanda diğer yardımcı sensörlerle birlikte hareket ederek gerekli yakıt miktarını enjektörlere iletir ve püskürtür, bu sayede en verimli yanma oluşur. Siz de üye olup bilgi içeren video yükleyebilirsiniz. Bir ifade vardır En iyi şöför, en az frene basan şöfördür diye, Ama şimdi sen bunu frene basmayalımda öndekinemi vuralım diye algılarsın, Hayır öyle değil.


PH METRE İLETKENLİK ÖLÇER. HAVA İSTASYONLARI KAMERA - MİKROSKOP RÜZGAR HIZI ÖLÇER. Bu parçaları yedekparcatr. Debimetre doğrusal yada doğrusal olmayan, kitle veya sıvı veya gazların hacimsel akış hızını ölçmek için kullanılan bir araçtır. Hocam bahsettiğin lambda sensörü olmasın ? Ben 1liraya değiştirdim maf sensörünü , 3lü rakamlar abartılı geldi bana.


Audi QÇıkma Yedek Parça Çeşitleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar