17 Kasım 2016 Perşembe

Maf sensörü temizleme spreyi

Genel Tanım CRC Air Sensor Clean günümüz enjeksiyonlu motorlarda kullanılan hava akış sensorlerinin performansını ve güvenilirliğini yeniler ve iyileştirir. MAf sensör sadece yağsız kontak sprey yada saf alkol ile temizlenir. Elle dokunmayın ,fırça sürmeyin, sadece uzaktan sıvı yardımı ile temizleme olur.


Maf sensörü temizleme spreyi

Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Anlatım için teşekkürler benzer durumu bende yaşamışmıştım. Ben:Usta bunlarda bir maf sensörü varmış. Yağsız kontak spreyi ile temizlenir ise iyi olurmuş.


Orhan Usta:Sıkıntı ne ki? Koyu Gri sensör , kırmızıya döndü. Mass Air Flow ) temizledim. Kağıt peçetedeki kir sensörden çıkan kirdir. TutoBuild Eng 082views.


Maf sensörü nü balata spreyi ile temizlemeyin. Lütfen giriş yapın veya kayıt. Videolarda da genelde bu mesafelerden sıkmaya dikkat ediyorlardı. Hafta sonu detaylı bir temizlik ve Map sensörü temizliği yapacağım.


Bende haftasonu şu zımbırtılar neymiş bir bakayım diyerek temizleme işlemine koyuldum. Kanka kontak spreyi candır. Oksijen sensörü temizlendiğni hiç duymadım.


Bluemarlin abimiz gerekli bilgiyi vermiş ancak, fotoğrafta görülen ilahi spreyi kullandıysanız temizleniyorsa da ondan başkası da temizlemez diye düşünüyorum. Temizlerik Sen şu ledlerimi hallette. Spreyden basınçlı sıkmama rağmen hiç kir sökemedi. Bu nedenle spreyi (ama sadece elektronik devre spreyleri mesela CRC silikon sprey gibi) iyice sıktıktan sonra bir dakika bekleyin kir tamamen çözülene kadar bu işlemi bir kaç kez tekrarlayın.


Nette biraz araştırma yaptıktan sonra kendim girişmeye karar verdim bu işe. Pihilips Contact Cleaner yağsız temizleme spreyi ile yapacağım. Lambda ise motor eksoz manifoldu arasında. Kuruduktan sonra da takacağım.


Lakin hava akis metre arızalandı çalışmıyor. Balata sprey ile temizledim kuruduktan sonra taktım yine aynı rolan kafayı yemiş şekilde. Hava akis metre Elektronik parçanın tamiratı varmı.


Yarın bir karbüratör temizleyici sprey alıp kendim temizlemeyi düşünüyorum. Daha uygun bir sprey vs önerisi olan varsa beklerim. Nispeten pahalı bir sensör olduğundan öncelikle temizlemeyi deneyebilirsiniz. Arkadaşlar maf sensörü , hava akış sensörü temizlenmesi.


Maf sensörü temizleme spreyi

Sensörü ASLA BALATA SPREYİ , WDGİBİ. Sıkılan sprey tamamen kurumadan parça yerine takılmaz. Benzin Deposuna WD-Sıkarsak Ne Olur? Tıkalı ve kirli hava emme sistemlerini basit bir balata spreyi ile kolayca tertemiz yapabilirsiniz.


Diğer babamın arabası dizel 1. Benim arabadaki bu sensörü nasıl temizleriz ya da temizletiriz. Beni hatırla Paylaşımlı bilgisayarlarda önerilmez. Veya bu servislerden birisi ile giriş yapın. MAF sensörünü temizleyin.


Mağazaya nazik hediye için teşekkür ediyorum. Paketleme çok özenli değildi kargo poşetine konmuş. EGR ve maf sensörünüzü kontrol edin, egr iptalinin faydasını görürsünüz.


Beni arabada ne o sensör nede kırmızı ile. Eğer temizlemek istyorsanız bir kaba saf alkol koyup onun içinde çalkalayarak el değmeden ve kendi kendine kurumaya bırakarak temizleyin. TL 3TL (4) Sporcarmarket 95. Solo Test Spreyi Sistemleri, Solo Detector Testers, Fire Systemi Yangın algılama test ekipmanları,olo produces a wide range of test equipment which can be produced by Lavastica.


We can supply Solo Test equipment worldwide, in a short amount of time. Yaptığım ataştırmaya göre son geldiğim nokta turbo basıncını ölçen sensör yenisi tuzlu olduğu için önce temizlemeyi deneyeceğim. Bunun nasıl temizleneceği konusunda bir fikri olan varmı ? HO2S olarak kısaltılan Heated Oxygen Sensor yani ısıtılmış oksijen sensörü aracınızının katalitik konvertörü üzerine konumlandırılmıştır. IAT ve MAP sensör arızalarına istinaden hatalı emisyonların oluşması. Bir saat kadar bekledikten sonra arabamız kullanıma hazır.


Piyasada genelde tür araç klima temizleme spreyi bulunuyor, bunlarda biri Evaporatör peteğini temizlemek için olanıdır, bu spreyi sıkınca köpürür. Westinghouse - Hidrovak) Nedir Nasıl. Unutmayalımki sağlam map sensörü temizleme diye birşey yoktur.


Maf sensörü temizleme spreyi

Bu yüzden sadece arızalı map sensörününün hortum girişlerinden bildiğimiz balata spreyi sıkarak içerisini temizleyip kurumasını beklemeliyiz. Arıza düzelirse düzelir aksi halde LPG map sensörü tamiri olmadığı için yeni alınması gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar