1 Kasım 2016 Salı

F1 çakar lamba devresi

FÇAKAR FREN LAMBASI ÜÇGEN KIRMIZI FLASH STOP ÇAKAR 12V. TL 3TL (3) YİĞİTOTOAKSESUAR 98. Dangerous Situations at the Nürburgring - Bad Driving, Collisions and Unsafe Situations Nordschleife - Duration: 6:24. FÇakar Devresi Modülü Universal. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo.


F1 çakar lamba devresi

Devresi modelleri, Çakar Devresi çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın. Modülü modelleri, çakar modülü markaları, seçenekleri, özellikleri ve en uygun fiyatları n11. Arka sis lambasına bağlı olan çakar devresi araba çalışmazken kontak açık konumdayken sorunsuz bir şekilde çakıyor.


Fakat aracı çalıştırdığım zaman çakar devresinde ledlerin yanıp sönme aralığı karışıyor. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. NOT: Çakar lamba açıkken.


Selam arkadaşlar aşşağıdaki ürünü veya bunun gibi bir çakar lamba yaptırmak istiyorum frene bastığında stop lambası ile birlikte yanan şekilde Istanbulda yollarda birçok motorda göruyorum. Ekstra çakar devresi de alıp bağlamıştım. LED IŞIK EFEKTİ DEVRESİ Yorumları oku (11).


FTakip çakar kez hızlı hızlı yanar bekler. Aracın ön yada arka kısmına takılacak iki farklı led lamba sırasıyla 3er kez çakar durur. Efekt polis yada koruma araçları ile aynı şekildedir.


F1 çakar lamba devresi

Parklar yanarken sabit yanıyor stop gibi, frene basıldığında yanıp sönüyor. Diğer kablolardan biri bağlandığında sabit yanıyor, diğer boş da Bağlanırsa yanıp sönüyor. Stop lamba çakar devresi.


PIC ile Su Seviye Kontrol Devresi. LED Çakar Ampuller (6) LED Çakar Modüller (3). FSTYLE STOP LAMBASI FLAŞÖR MODÜLÜ. Araçların arka camında bulunan 3. Formulatipi yanıp sönen fren lambası devresi.


Led Kontrol Çakar Devreleri Motosiklet Eldiven SPY Alarm Ve Lastik Basınç. FLed çakar devresi modülü (gs 100a) 787. TL Kdv Dahil 3TL Kdv Dahil hled KM788. Kendi imalatım fren çakar devresi Duyurular.


EUROPA DA ÇAKAR LAMBA KIRMIZI MAVİ. Lamba 12V Metal Kırmızı Mavi l. Ya arkadaşlar buna çakar lamba demek bikere en başta yanlış değil mi? Ben taktım diye savunmuyorum ki savunsamda savunmasamda bu ortamda elde edilebilecek bir sonuç yok zaten :) ama şunun için durduran polise ceza kestirmek için çok ters gitmek lazım gibi geliyor mantıklı açıklama yapılırsa insan evladı olan bir polisin ceza. Mevcut devreli ampülün lamba kısmını söküp benim hazırladığım devrenin uçlarını bağladık.


Sabitledik ve aracın sis farı sistemine hiç müdahale etmeden çalışır hale getirdik. Geçen gün bir arkadaşımla konuşurken konu modifiyeye geldi tabi ikimizinde uğraştığı bir konu benim getz için bir fikir sundu yapilir mi bilmiyorum getzin arka sis lambasini Çakar lamba haline dönüştürebilir miyiz gecen gün okulda bi 2da gördüm cakar lamba cok hosuma gitmisti sizce yapilabilir mi birde araca cam filmi. Havaya Yazı Yazma Devresi (YAZIYI KENDİN OLUŞTUR) Flip Flop (sinyal) Yapımı. Flip-flop devresi yapıyoruz. Fçakar lamba KENDİ İMALATIM :) BY_HUSSIN 206.


Gönderen Elektronikçi Etiketler: TIP1zaman: 12:56:Devre şemasını ve baskı devresini koydum. Anlatılacak çok bir şey kalmadı. Devredeki Trimpotlarla yanma hızı ve süresi ayarlanabiliyor.


F1 çakar lamba devresi

Modülleri hakkında Merhaba arkadaşlar Mugen RR aracım var arka tamponda led mevcut. Ben bu ledleri ayrı bi modül kullanarak kumandalı hale getirmek istiyorum. Oscar Araç İçi Vantuzlu Kırmızı Mavi Çakar Led. Dijital Termometre Devresi. Polis Çakar Devresi (Basit bir devre ) -. NASIL YAPILIR LED PANEL LAMBA TAMİRİ VE MODİFİYE.


A little secret to rock your subscribers. Yaşadığım şehirde ne yazık ki aramama rağmen bir flaşör devresi bulamadım. Her şey için teşekkürler tekrar abii. Dibine Not: Uygulama tampona monte ediliyor. Elektriği ister frenlere isterseniz sislere.


F1 çakar lamba devresi

Carat Fren Çakar Modülü FStyle 42. Formula araçlarının arkasında bulunan şu strobe light denen Ftipi stop lambasının devresinin bir benzerini kurup arabanın şimdilik 3. Foto dirençli ve transistörlü karanlıkta çalışan devre - Duration: 8:33. This is a detailed instruction showing how to build a flashing L. There is no knowledge of electronics required in order to complete this project. Restyled aydınlatma çıkışı.


Easy kurulum (Profesyonel kurulum önerilir).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar