30 Aralık 2019 Pazartesi

Z3 manyetik şarj

Z3 manyetik şarj

Cep telefonu şarj cihazı, şarj aleti modelleri ve indirimli fiyatları n11. Sony kategorisinde eminberkant (puan) tarafından soruldu. Mıknatıs, telefon şarj portunu ünite şarj konnektörüne yöneltir ve bağlantıyı kurar. Kostümleri, Yöresel Kostümler, Kız Çocuğu Kostümleri Doğum Günü Ve Parti Malzemeleri, Orjinal Teknik Malzeme Ve Aksesuarlar, En Uygun Fiyatlarla Tahtakalemarketi. Zcompact için manyetik şarj kablosu alacağım teknosa gibi mağazalarda yok internetten alacaksınız demişlerdi kapakcık yalama olma ihtimali var internetten daha önce hiç alışveriş yapmadım kredi kartı kullanmıyorum nereden ve nasıl alabilirim önerilerinizi bekliyorum Yazan: yeumyang.


Z3 manyetik şarj

Tıkalı bir port USB konektörünün düzgün şekilde takılmasına engel olabilir ve şarj işleminin gerçekleşmemesine yol açabilir. USB portunun tamamen kuru olduğundan emin olun. Xperia ZFAQ – Cihaz şarj olmuyor gibi görünüyor. Cihazınızı şarj edildiği sırada kullanmaya devam edebilirsiniz. Pil bitmişse, cihazınızın şarja yanıt vermesi dakikaya kadar sürebilir.


Bu sürede ekran karanlık kalabilir ve şarj simgesi gözükmeyebilir. Ayrıca tamamen boşalmış bir pilin tam olarak şarj olması. Kablosuz Gsm Sim kartla Çalışabilen Priz Ortam Dinleme Cihazi Nasıl Kullanılır?


Ben zcompact kullanıyorum. Bağlıyorrum sadece kablodaki mavi led yanıyor telefonu şarj etmiyor. Usb şarj aletiyle şarjda bir sıkıntım yok.


Manyetik şatj kabolus aldım ama şarj etmiyor. Ama usb kapağın eskimemesi için manyetik şarj kablosu kullanmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Telefonunuzu hızlı ve tam dolum oranı ile şarj eder. Lütfen daha sonra tekrar deneyin. Fiyat ve özelliklerini inceleyin, güvenle satın alın.


Arkadaşlar şimdi manyetik kablo alcam birkaç kişi manyetik kablo orjinal olsun diyor fakat ben adaptörün orjinal olduğu sürece kablonun etki etmeyeceğini düşünüyorum. Ne diyorsunuz aliexpress den 3-dolarlık bişey alayım mı? Bilgisayar, notebook ve cep telefonu yedek parçaları, aksesuarları ve ürünleri hepsiofis.


Trendy Bilezik metal malzeme ile beyaz cz güzel kız için yeni kalp tasarım Bilezikler moda takı Ücretsiz gönderi. AC Adaptör ve Güç Kabloları kategorisi için mi bakıyorsunuz ? Burada düşünmeniz gereken ilk şey şarj aletinden nasıl bir kullanım ve performans beklediğiniz olmalı. Tükendi Stoğa Girdiğinde Haber Ver. VOVA, size en iyi deneyimi sağlamak için çerezler kullanıyor.


Z3 manyetik şarj

An zCompact değil başka xperia modeli kullanıyorum. Aynı yerde girişleri o yüzden dedim. Benim telefonda o yandaki dock pını yok.


Aksesuarları N1 gittigidiyor, mobilcadde veya btsony sitelerinden temin edebilirsiniz. Ben kılıf, temperli cam ve manyetik şarj kablosu aldım. Kısacası akıllı telefon teknik açıdan öncülü ile neredeyse aynı. Sony Mobile hakkında şikayet yazmak için tıklayın! Hem manyetik şarj portundan hem de USB girişinden şarj girişinden şarj denemelerim başarısız.


Bazen şarj ediyor gibi oluyor şarj seviyesi. LinkTech C5Type-C Kablolu Quick Charge 3. Favorilerden Kaldır Favorilere Ekle Sepete Ekle. Yeni ürünlerden ve indirimlerden haberdar olmak için e-posta adresiniz ile kayıt olun. Sony Zİçin T-1Pretty Girl Taşlı Kapak Sony Zİçin T-1Pretty Girl Taşlı Kapak Önemli Duyuru: Operasyon merkezim. Apple Lightning (2m) USB Şarj Kablosu.


Satıcılar - xmyangtan DHgate. Hızlı Şarj : Yok-Yok: Yok: Suya Dayanıklı. Tek Bluetooth Kulaklık 4. Cortrea Micro USB Beyaz Data Kablosu 3m.


Akıllı Telefon Samsung Telefon Xiaomi Telefon Huawei Telefon. RESİMDERKİ BİR ÖRNEĞİ: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. HIZLI ve ÜCRETSİZ KARGO 6 TL.


Motorola Moto Z Masaüstü Şarj Cihazı Dock. Cihazlarınızla tam uyumlu şarj aletleri. Araç şarjı , ev şarjı ve harici şarj aletleri. Saywin BLT-5Extra Bass Ense Bluetooth.


Bunun yanında cihazın toplam 2dakikada tam şarj olabildiği belirtiliyor. Mesela günlük kullanımda saat dakika gibi bir pil ömrü sunan Galaxy Ssadece 1dakikada tam şarj olabiliyor. Bu iki cihaz arasında bu anlamda bir hayli büyük bir fark bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar