20 Aralık 2019 Cuma

Radyator fani

Radyator fani

Merhabalar hocam aracım fiat punto 1. Bir ikikez basima boyle geldi belli bir süre aracı kullandigimda ısı yükselince gösterge duzeliyor ve fan duruyor sizce problem ne olabilir. Sizin için hangi radyatör soğutma fanlarının gerekli olduğunu öğrenin. Fiat için önerilen radyatör soğutma fanları. ArabAbarA sitesinde tüm popüler araçlardaki kutuplar, güç ile gerilim hakkında bilgiler sunulmuştur. Fan Beyni Modülü ile birlikte.


Parçacıları dolaştim felıcia nin radyatör fani ve davlumbazıni aldim yarın montajini yapacagım ama favorit radyatörüne olurmu fan davlumaz ustaya sormuştum olur dedi parçaci olmaz radyatör de al dedi birazdan bakacagım hayırlısi bakalim eger olursa deneme yapacagım sonucu yazarım. Aracın ön kısmında radyatör ile birlikte bulunmaktadır. Termostat yardımı ile uyarılmaktadır ve devreye girmektedir. TSI aracımda çoğu defa motoru stop ettikten sonra radyatör fanları çalışmaya devam ediyor. Fan komplenin görevi yüksek ısıyı azaltmaktır.


TDI kullandım bir defa böyle bişey yaşamadım. TSI motorların yapısı mı böyle yoksa soğutma suyu motoru soğutamıyor mu ? Antifriz seviyem minimumun biraz üzerinde. Bu parça her zaman sürekli çalışan. Sigortası atmış olabilir mi?


Direk devreye almak için içerden butonu var ama butonu açsamda fan çalışmıyor. Haliyle bir süre sonra hararet artıyor. Bu yüzden bir yere gidemiyorum. Yoksa, bagimsiz hareket ederek, radyatore ufleyerek mi? Ps:Daha fanin pozisyonuna gelmedim.


Kuzey yarim kuredeki arabalarin fani sag dan sola guney yarim kuredeki lerin ki ise soldan saga doner. Simdide radyator fan motoru bozuk bu yuzden surekli calisiyor diyorlar. Motorda miktanis oldugundan. Usta Fani sokup elektrikciye vermis. Guya elektrikci yaparim demis ama simdi elektrikcide fan motorunun degismesi lazim diyorlar.


Kargo Bilgisi : Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile m esafeye bağlı olarak ila gün içinde ürün adresinize teslim edilmektedir. Resimde Görüldüğü Gibidir, Sökmedir. Renault radyatör ve fanı - Tüm Yedek Parça yedek parçaları ve aksesuarları en uygun fiyatlarla, ilan ve alışverişte ilk adres sahibinden. Hyundai için önerilen radyatör soğutma fanları.


Nerhaba , Gazaracımın üzerindeki 2disel mercedes motorunu 3dizel mercedes ile değiştirmek istiyorum. DETAYLI BİLGİ VE DESTEK İÇİN BİZİMLE İRTİBATA GEÇİNİZ. SİZLERE DAHA İYİ YARDIMCI OLMAK İÇİN BİZE WHATSAPP DESTEK HATTI, CANLI DESTEK VE TELEFONLARDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.


Radyator fani

Azami miktarda suyu kanallarında tutup, atmosferle büyük bir alanını temas ettirerek soğutma işlemini gerçekleştirir. ZAMANINDA TESLIM TESEKKUR. Bu yorumu faydalı buldunuz mu?


ALIŞVERİŞ SEPETİ ürün - TL 0. Radyaör Fanı çalışma esnasında 0. Web Sitemiz Yayına Girdi. Hakanlar Otomotiv olarak size en iyi hizmeti sunuyoruz. Türk Tedarikçi Bulma Çözümleri. Forumda yer alan üye yorumları kişilerin kendi görüşleridir.


Radyator fani

Com garantisi altındadır. Ben büyük olanın çalıştığını hiç görmedim hep küçük çalışıyo. Benim büyük fan siesta yapıyo galiba, yada arızalı.


Hangi şartlar oluşunca büyük fanın veya ikisinin birden devreye girdiğini bilen varmı? Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz. Connect radyatör fanı rezistansı , Connect radyatör fan , Connect radyatör hortumu , Connect radyatör fiyatı , Connect. TL üzeri alışverişlerde kargo bedava!


RADYATÖR FANI REZİSTANSI CONNECT. Henüz hiç yorum yapılmamış. E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Maxi safeline Doblo aldım. Yeni mesajlar Forumlarda ara.


Ben epeyce uğraştım, benden başka Ersin arkadaşımızda uğraştı bu tip sorunla. Fan, fan röleleri, fan sigortaları, müşürler, termostat, fan beyni bu sıkıntıların kaynağı. Motosikletim şuan için 250cc SS tipinde olsa da ben bu motosikleti daha çok sport touring olarak kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar