26 Haziran 2017 Pazartesi

Bosch 4 tırnak buji

Yarın değiştirecem artık kabloları. BU arada Mehmet ABİ tırnak bujinin ateşlemesi,boş geçmeme ihtimali daha iyi olmazmı. Edit: Abi yazmayı unutmuşum çok uatndım kendimden. Teslimat Bilgisi: Ücretsiz Kargo En geç Şubat Salı günü kargoya verilir.


Bosch 4 tırnak buji

Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir. Dizel Kızdırma Bujisi Orjinal Gm Marka. TL (1) Sponsorlu Gördüğünüz ürün reklamlı üründür.


Reklamlı ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın. Bu ürünün size özel fiyatıdır, Sepete ekleyin fırsatı kaçırmayın! Adet Minimum adet ürün için toptan satış fiyatı alabilirsiniz.


Bosch 4 tırnak buji

Doğrulama işlemi tamamlanmadı! V motor tipi araçlara uygundur. BUJİ TIRNAK ( FGR8KQEO ) CORSA 1. Ayrıca: Super - buji eski araçlarda da kullanılabilir ve böylece bu araçlar da modern buji tekniğinin avantajlarından yararlanabilir. ATEŞLEME BUJİSİ (WR56) REZ.


SUPER TIRNAK BOSCH SATIN AL. Parça fiyatı 3TL dir ve bu fiyat üzerinden vade farksız üç taksit ile satın alabilirsiniz. Katalog numarasında bujiyi bulmaya çalıştım ama epey zorlandım. Kanaatimce tirnak buji tamamen pazarlama stratejisi, biraz dizayn ve yeni bir urun piyasaya surme cabasinin sonucudur diye dusunuyorum.


Cunku kivilcim bir elektrottan diger elektrota gecerken kafasina gore simdi elektrottan hangisini seceyim diye dusunmez. Arkadaşlar Bosch servislerinde BOSCH DIAGNOSE diye bir sistem var. Arabaya bir soket bağlıyorlar ve Wireless üzerinden araca bağlanıp, arabanın her yeriyle ilgili en detaylı bilgiyi alıyorlar. Yedek parçacıdan bir takım bujimizi 50tl ye aldık. NGK bujileri takıldı sorun halloldu.


Ama kaç tırnak onu bilmiyorum. O yüzden buji tırnak sayısıyla ilgili. Rolantide sallanmalar başlıyor bir süre sonra. Benzinde de LPG de gayet iyi. Ben orijinal olmasını öneriyorum.


Bosch 4 tırnak buji

CosmosSchwarz Sumfang Edition 19. Genelde gördüğümüz kadarıyla Bosch ya da NGK marka bujiler tercih ediliyor. Oto Yedek Parça Mağazanız.


Parça fiyatı 2TL dir ve bu fiyat üzerinden vade farksız üç taksit ile satın alabilirsiniz. Bunun dışında buji adet fiyatı havale yada eft ödemelerinde ekstra indirimle 2TL dir. Opel Ve Chevrolet Yedek Parça Aradadığınız Her Şey. Cg1bujisi olur heralde bendeki Cgl 12krankına-pistonuna kadar aynıdır, buji de Ngk dpr8ea-tabi.


Tırnaklı - Üç Tırnaklı Bujilerin. Bosch vardı aldığımda ama değişti numarası yok, gayet iyi bujidir. Sanırım ateşleme yeterli olamıyor. Bir önceki aracım LPG liydi. LPG ile km daha fazla gitmeye başladı.


Performansında ise az ama hissedilir derecede artış oldu. V Renault motorunda bile bujiler çift tırnak. Yani buji içerisinde direnç vardır. Buji gövdesi için ısı kalkanı.


Bosch 4 tırnak buji

LPG için R ibaresiz buji kullanımı ateşlendirmeyi kuvvetlendirecektir. Brisk D15YC kullanıyorum mm tırnak aralıklı ve dirençsiz. NOT: FİYAT TAKIM FİYATI AD İÇİN GEÇERLİ DİR. MODEL SONRASI ARAÇLARA UYUMLU DUR. Değişim zamanı geldi diyerek bu sefer Bosch lpg bujisi taktırmaya karar verdim.


Bu konuyu açma nedenim hem izlenimlerimi aktarmak hem de bilgi sahibi arkadaşlarla bu bujilerin gerçekten işe. LPG uyumlu platin-iridyum bosch buji taktırdım. Bosch platin bujisinin tırnak aralığını mm yapınca en iyi verimin alınacağını söylüyorlar bakımda bir deneyeceğim.


Olur mu Faruk bey niye dört tırnak buji taksın fabrika üç tırnak zarara girecek sonra. BRC klübünde yazmayı kararlaştırdım. Sizin gibi çok bilmişlerle boşa emek harcamışım, Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar