6 Nisan 2017 Perşembe

Dağıtım trafoları teknik özellikleri

HABER RÖPORTAJ TEKNİK KÜTÜPHANE SEKTÖR REHBER. Dağıtım trafolarının karakteristik özellikleri şebekenin gerilimine göre belirlenmektedir. Belirlenen etkin güç, güç faktörü (cosφ) ile çarpılarak nominal güç S rT elde edilir. Dağıtım şebekelerinde uk= olacak şekilde tercih edilmektedir. Yağlı Dağıtım - Orta Güç Trafo Test Laboratuvarı.


Dağıtım trafoları teknik özellikleri

Genel Özellikler Teknik Özellikler. Temini istenen akım transformatörlerinin tipleri ve teknik özellikleri İhale dokümanında belirtilmiştir. Bu cıvatalar akım trafoları ile birlikte sevk edilecektir. Dağıtım Trafo kazanları bar basınç testi ile sızdırmazlık testi yapılmakta ve UltraViole ışık ile karanlık ortamda son kontrolleri yapılarak üretim adımları izlenmektedir. Günümüzde trafo üreticileri tarafındankV üst gerilimde MVA güce kadar yağa daldırılmış dağıtım ve güç transformatörleri, kV üst gerilimde MVA güce kadar dökme reçineli kuru tip trafoları ve MVAR güce kadar reaktörler üreten trafo firmaları vardır.


Trafo fiyatları gücüne göre değişmektedir. Hermetik Tip Dağıtım Trafoları Karakteristik Değerleri. AG Hava Hattı İletkenleri Teknik Özellikler.


Günümüzde trafo üreticileri tarafından kV üst gerilimde MVA güce kadar yağa daldırılmış dağıtım ve güç transformatörleri, kV üst gerilimde MVA güce kadar dökme epoksi reçine kuru tip trafoları ve MVAR güce kadar reaktörler üreten trafo firmaları vardır. Bakır İletkenler Tablosu. Dağıtım panoları teknik artnamesine göre 1amper üzerinde olan akımlar. Düşük Kayıp, düşük ısınma, A sınıfı veya özel tasarım seçenekleri Teknik özellikler ve kayıp değerleri için tıklayın.


VA -MVA aralığında maksimum kV gerilim seviyesinde Yağlı Tip Dağıtım ve Güç Trafoları. Tek Faz, Üç Fazlı, Step Up, Step Down, Solar, Rüzgar. MERAM ELEKTRĠK DAĞITIM ANONĠM ġĠRKETĠ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTA GERĠLĠM (OG) – ALÇAK GERĠLĠM (AG) ELEKTRĠK DAĞITIM. Bu özellikler ve parçaların bulunabilirliği Ormazabal tarafından onaylanmaya tabidir.


Da˜˚t˚m A˜˚ Çözümleri için Trafolar Teknik ayrıntılar Aile transfoorma Dağıtım Trafoları Klasik Klasik olmayan transforma. Genişletilmiş yelpaze çözümleri. Buda yüksekliğin sorun olduğu trafo merkezlerinde avantaj sağlar. Standart olarak imal ettiğimiz trafoların ölçü cetvelleri.


Orta gerilim dağıtım ve trafo merkezi, endüstriyel tesisler, enerji üretim santralleri, ulaşım çözümleri için harici uygulamalarda kullanılmak üzere üretilmektedir. Görüntülemek için Tıklayın x. TASARIM VE YAPISAL ÖZELLİKLER 2. Trafo güçlerine göre ray aralıkları aşağıdaki tabloda verilmektedir. Bu tip trafo merkezleri genellikle küçük yerleşim birimleri ile. Tek-hat şemalarında en az enerjinin temin edildiği noktadan itibaren trafo merkezi, dağıtım merkezi, kesici, ölçü kabini ve benzeri hücre açılımları, teknik özellikleri (güçler, metrajlar, kesitler, koruma ve kilitlemeler) ile birlikte gösterilmelidir.


Dağıtım trafoları teknik özellikleri

Ana Dağıtım Pano Özellikleri. Ana dağıtım pano iskeleti için 40x40xmm köşebent veya benzeri profil demir kullanılır. Eğer dağıtım panoları bina dışında montaj yapılacak ise harici tip özellikte olmalıdır. Satın alınacak gerilim transformatörlerinin tipleri ve teknik özellikleri ihale dokümanında belirtilmiştir. Dahili tipte kullanılacak gerilim trafo kaidelerindeki elektro galvaniz kalınlığı en az mikron olacaktır.


Ortam Sıcaklığı (°C) 50: Çalışma Yüksekliği (m). Soğutma ile trafonun nominal gücü artırılabilir. Kuru Tip Transformatörler BEST müşteri talepleri doğrultusunda teknik karakteristiklere sahip dökme reçineli kuru tip trafoları imal etmektedir. Durum Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır. Su kuyu pompaları gibi yerlerde harici özellikte ve ölçüm panosu, dağıtım panosu ve kompanzasyon panosu birlikte tesis edilir.


Akım trafo teknik özellikleri Akım trafoları montajında dikkat edilecek hususlar: Seçilen baralara uygun tipte (barasız) ve tesis akımına uygun akım. Panolarda kullanılan DKP sacın. Bunların özellikleri ve üretiminde kullanılan teknolojiler konusunda açıklama yapar mısınız?


AG dağıtım panoları kuvvet tesislerinin ana dağıtım panolarıdır. Kuvvet tesisinin dağıtım hatlarının şalterleri bu pa. Pano Malzemeleri ve Özellikleri Direk tipi trafo merkezleri, alçak gerilim ölçüm panosunda kullanılan malzemeler Ģunlardır: Baralar ve mesnet izolatörleri. Akım transformatörü sargısı, barasız ve baralı tip akım transformatörleri.


Enerji Piyasası Düzenleme Kurulunun 04. Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “OSOS (otomatik sayaç okuma sistemi) kapsamına dahil edilecek sayaçların, haberleşme donanımının ve ilave teçhizat ve altyapının asgari teknik özellikleri ” belirtilmiştir. AKDENĠZ ELEKTRĠK DAĞITIM A. SCADA sistemi tarafından kontrol edilebilir şekilde hazırlanacaktır. Bu trafonun etrafında-ki alıcılara elektrik, bir ağacın dalları gibi önce kalın kollara daha sonra ince kollara ve dallara ayrılarak son alıcıya kadar ulaşır.


KÖK ve Trafo binalarında tüm kesici, ayırıcı ve toprak ayırıcı konum bilgileri A2_Modem, DC güç kaynağı vb. Her faza alt sargıların birer ucu birbiri ile birleştirilmiş olup diğer uçlarına diğer uçlarına fazlar tatbik edilir. Birleşme noktasına yıldız noktası veya nötr denir.


Dağıtım trafoları teknik özellikleri

NOT: Kaide olarak trafo dağıtım panosunda gerilim düşük ise, trafo kademesi gerilimi düşük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar