11 Nisan 2017 Salı

Atiker kablo

Burdan atiker kablo siparişi yaptım telefonda bağlanamazsam ne olacak dediğimde uzak ağ bağlantısı yaparak programı kurarız dediler ve aynı gün kargoya verip kargo takip kodunu sms gönderdiler kargoyu aldıktan sonrada bizi tercih ettiğiniz için teşekkür msj gönderdiler. Atiker Nanofast Tesisat kablosu. Ben nolu kabloyu aldım.


Kullandığım PCde XP yüklü. Truva arkadaşın gönderdiği driver ve programı kurdum. Kutuplu konektör kablo grubunun montajı daha kolaydır. D ne tabi bu bana ait olan degerler.


Sitemizden istediğniz lpg ayar bağlantı kablosunu kargo ücreti ödemeden satın alabilirsiniz. Araç iletişim sistemleri. Gün içinde verilen siparişleriniz aynı gün kargoya verilir. Montajlarda deneme gazı, stepne kılıfı ve yağlama kitinde indirim kampanyalarımız ve ücretsiz olarak adresten alıp dönüşüm yaparak adrese teslim hizmetimiz bulunmaktadır. Teslimat Hizmetini Keşfedin.


Artık konumunuzu seçerek size özel indirimlerden yararlanabilir, siparişinizi aynı gün teslim alabilirsiniz. Bu resim orjinal atiker kablosunu (dişi soket) kendi arabama (Tomasetto) bağlamak için yaptıgım adaptör. Sunuçta tüm kablolar aynı sadece MAX2ile LPG ECUsünün bağlantılarının pin yerleri farklı. Bunları bağlarken en önemlisi besleme ile şase bunlar yanlış takılırsa MAX2bozuluyor.


ATİKER OTOGAZ SİSTEMLERİ. Benzin enjektör yapısı uygun araçlarda manifold delmeden, soket tipi uygun araçlarda kablo kesmeden montaj yapılır, aracınızın orijinalliğine sizin kadar önem verir. Arkadaslar aracimin lpg ayarini kendim yapmaya karar verdim.


Atiker kablo

Fakat arayuz kablosu lazim nereden temin edebilirim. Fbr LPG ayar kablosu usb bağlantılı girişli olup kalite kablodan imal edilmiştir. LPG filtresi hediye gönderilecektir. EMC standartlarına uymak için korumalı konektörler kullanılmıştır. MİLANO LO-GAS LPG AYAR KABLOSU.


Brc LPG Filtresi Değişim Seti. DESTRO LPG AYAR KABLOSU. AUTRONIC MISTRALL LPG AYAR KABLOSU. STEFANELLI LPG AYAR KABLOSU.


Atiker kablo

Kırmızı olan 12v uç boşta kalacak (Kesinlikle herhangi bir yere bağlantı yapılmayacak). Motor - Şanzıman: 41: Benzer konular. Landirenzo Otogaz hakkında şikayet yazmak için tıklayın! En kolayi posta ile gelemsi.


Rölantide benzin enjektörleri 5ms civarı, LPG enjektörleri de 6ms civarı çalışıyor. Devirli olarak not etmedim, bakmam lazım. Kablo nvs siterlerde mevcut. Merhaba yazdıklarınızı gördüm bende milenyum 1. Yani versiyon program hangisini kurmalıyım ve ayar yapmadan önce dikkat etmem gereken veya program üzerinde ayarlamam gereken yer var mı? Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır.


Sitemize erişerek çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Bu ayarın yapılması için öncelikle atiker ’e ait olan bir programın bilgisayarda kullanılması gerekiyor. Gene atiker ’e ait olan bir kablo ile araç gaz beyninde bulunan soket ile bilgisayara bağlanması gerekiyor. Biraz bilginiz varsa sizlerde rahatlıkla yapabilirsiniz. Modül ve konnektör destekleri ile çalışan bu ürün, akım koruyan bir bağlantı düzeneği ile korunmakta ve geçici olarak yaşanabilecek anlık problemlerin önüne geçilmektedir.


Yine aynı siteden LPG kitinize uygun ayar programını daindirip bilgisayarınıza kurabilirsiniz. Devre şemasının altında tartarinin bağlantı şekli var. Benim windows(32bit) notebook surucuyu bulamiyor, webden bulduklarim da ise yaramadi. Xp vb tumnotebooklarla beyne baglanabiliyorum.


Ayarlari atiker servisine yaptirdim garanti suresince. Fatih BRC nin kablo ve programları yok. Servisine gitmen gerekecek. Biliyorsundur zaten ben yinede hatırlatayım.


LPG ye geçmesi için öncelikle programdan ayarlanan regülatör sıcaklığına ulaşmak gerekiyor. Yani kış günlerinde motor geç ısındığı için LPG ye geç. Bir kablo aracılığı ile seçici anahtardan komut alır.


Atiker kablo

Regülatörün yağ, cüruf ve yabancı partikülleri tutan haznesi mevcuttur. CNG içindeki yağ ve partiküller cüruf haznesinde toplanır. Bu haznede birikenler 15.


Yazıyı okuyan atiker aldesa mimgas sıralı sistem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar