8 Eylül 2016 Perşembe

Ön arka park sensörü

Ön arka park sensörü

Kendinize en uygun olanı seçin diye geniş ürün seçenekleri de mevcut. Ayrıca oto aksesuar ürünleri kategorisinde yer alan diğer ürünlere göz atabilirsiniz. Türkiyede İlk Ve Tek (Siyah Beyaz Gri Lens) 22TL.


Ön arka park sensörü

Arka sensörler geri vitese takıldığında devreye girer. Ekran üzerinden istediğiniz an sesi veya park sensörünü kapatabilme özelliği. ARKA VE ÖN GÖZDEN OLUŞMAKTADIR.


Geri viteste ve frene basıldığında otomatik olarak devreye girme. Renkli dijital ekran göstergesi. N TAMPONA PARK SENSÖRÜ NASIL OLUR ? Park Sensörü Ses İkazlı Forza Buzzerlı SİYAH SENSÖR. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap.


Ön arka park sensörü

Ya da belli bir hıza kadar aktif kalıyor ön sensörler. TÜRKİYE`nin her yerine KARGO ile GÖNDERİLİR. Ayrıca PTT KARGO ile KAPIDA NAKİT ÖDEMELİ gönderilir.


Benzeri tecrübesi olan arkadaşlar var mı, veya birşeyi gözden mi kaçırıyoruÖn veya arka park sensörleri , bazı durumlarda aslında etrafda bir engel filan olmamasına rağmen uyarı veriyor. Aracın ön ve arka tamponlarına takılan alıcıların park sırasında mesafeleri sürücüye uyarı veya mesafe şeklinde belirterek çalışan sistemlerdir. Park sırasında sürücüye kazandırdığı birçok avantajı bulunduğu gibi özellikle aynalardan görülemeyen kör noktalar noktasında büyük kolaylık sağlamaktadır. AHSEN BENDE ÖN PARK SENSÖRÜ TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA FİAT BU TALEBE CEVAP VEREMİYOR ŞUAN DA,, HATTA BANA DİYOR Kİ EGEALARA ÖN PARK SENSÖRÜ TAKILIYORMUYMUŞ DİYE SORUYOR. Geçenlerde taktırıyım diye niyetlendim 1lira dedi sadece arka tarafa 1liraya anlaştık aksesuar bölümünde beyaz renk yoktu takılmadı.


Mümkünse Ender Elektronikte taktırdığın ön park sensörün resimlerini paylaşabilir misin? Kablo yuvaları ile sensör kabloları ön tarafta göğüs içinde tamamen gizli bir şekilde iletilerek park sensörü beynine ulaşıyor. Park sensörü beyni ile otomobilinizin beyni uyumlu ise, kolayca monte edebiliyorsunuz. Sağ ve sol arka çamurlukta bulunan vidaları söküyoruz -tanede alt kısımda egzostun çevresinde bulunmaktadır.


VW yine beni şaşırtmayı başardı fabrika tamponda park sensörü yerlerini işaretlemiş istiyen arkadaşlar ölçü ve hiza korkusu olmadan montaj yapabilir veya yaptırabilir tercih sizin. Masaüstü bildirimlerine ekleyin Özel fırsatlardan ve güncel kampanyalardan haberiniz olsun ister misiniz? Arka tamponunuzla birlikte ön tamponunuzu da korumak için özel üretilmiştir 2’si ön ve 4’ü arka olacak şekilde, toplam sensör olarak da kullanılabilir. Neyse sonra bari gelmişken park sensörü taktırayım dedim. Gittim bi yere mekan kaliteli bi yere benziyodu.


Ön arka park sensörü

Arka park sensörü istediğimi söyledim. Sadece arka için 1lira dedi. Takıma ön - arka park sensörleri ve park asistanı sensörleri dahil. Yani tampon takımı yanında kablo tesisatı ve PDA denen kontrol ünitesini de alırsanız otomatik park destekli park sensörlü GTI tamponlu aracınız olacak.


Haliyle trafiği de aksattığım oluyordu, bayan sürücü olduğum için çok sefer de tepki alıyordum. Başka bi yere gittim Liraya yıl garantili yapıyorlardı ama o da aynısını söyledi. Pakette adet siyah sensör , kontrol ünitesi, matkap ucu, hoparlör ve kablolar vardır.


Vites konsolundaki park sistemi düğmesi orijinal. OPS kontrol ünitesi orijinal. Orijinal olmayanlar: Arkaya ve öne çektikleri kablo setini kendileri hazırlamışlar orijinal değil. W2arka park sensörü sorunsalı Dostlar Merhaba Şu arka park sensörleri ile tek sorun yaşayan benmiyim bilmiyorum ama arka park sensörlerinin çarpma mesafesine gelene kadar sesli uyarı vermemesinden arka tamponu 2. Frene basıldığında ön , geri viteste arka sensörler devreye girerek uyarı bildirimleri verir.


Lancer için park sensörü aldım ama montaj fiyatı yüksek gelince ben yaparım diye işe girişmeye karar verdim. Astra J Sport aracıma ön park sensörü taktırma ihtiyacı hasıl oldu. Bu konuda bilgi ve yardımlarınızı bekliyorum. Sonradan takılan siyah sensörler gövde rengine boyanır mı?


Tecrübelerimi aktarmak istedim, birkaç tane de resim ekliyorum. Gözümde en çok büyüyen kısım önden arka tarafa kablo döşemekti, ancak en kolayı ve temizi de bu kısım oldu. Kullandığım telefon kablosu yetişmedi ben de iki tel kablo ile bagajda ek yaptım.


Uygun fiyat ile hemen al. Ayrıca resimleri, hakkındaki yorumlar, tanıtım videosu ve detaylı bilgilerde burada. Arkadaşlar aldığım araçta orjinal olmayan sonradan taktırılan arka park sensörü mevcut.


Mfk park sensörü , Mfk park sensörü fiyatı , Mfk kameralı park sensörü , Mfk park sensörü fiyatları , Mfk. Renault SYMBOL Touch versiyonlarda ön ve arka kapılarda elektrikli cam standart. Sürücü tarafında, kumanda modu sayesinde camı tek dokunuşla kolayca açıp kapatabilirsiniz. Ekranlı ve önde arkada toplam sensörlü E8-park sensörü.


Aracın orijinalinde park sensörü olmasa da aracınıza daha sonradan park sensörü taktırmanız mümkündür. Park sensörlerinin farklı modelleri için internetten ya da birçok farklı araba aksesuarı satan dükkandan park sensörünü alabilir ve kendiniz de arabanıza takabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar