27 Eylül 2016 Salı

Cd çalara usb girişi yapmak

Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha. Vw Audi Bmw Radyo Oto Teyp Cd Çalar Sökme Aparatı Sku30. TL 2TL (1) techmaster 99.


CD çalar Oto Teybine USB Bellek Nasıl Bağlanır ? Gerçekden bu bağlantı işi enteresan. Fakat bu bağlantı şeklini sadece ses değil tam. Orjinal Teybi Usb Bağlantı Çıkışı Yapmak. Ben sesi sonuna kadar açmaya cesaret edemedim. Hem çok kuvvetli hemde sesler çok güzel geliyor.


Ben bugün Proton marka bir aracın teybine de aynı şeyi yaptım. Src tuşuna basınca yanlız bizim teyip Cd ye geçiyor yada radyoya geçiyor. Radyoya geçip radyo frekansınımı değiştirmem gerekiyor yani aux çıkana kadar.


Toplam adet sonuctan sayfa basi ile arasi kadar sonuc gösteriliyor. CD , MPÇalar Radyo, Kaset Çalar Tümünü Gör. Ses ve Görüntü Sistemleri. Sıralamaya Göre Aç: En Beğenilenler. Fiat Ford Renault Peugeot Cd Çalar Oto Teyp Sökme Aparatı sku36.


Umarım sonuca ulaşırsınız. Bu model mpformatında CD çalmaz. USB girişi yapmak isteyenler için orijinal çözüm bu teyptir. Diğer bir deyişle track çalar.


Astra H’de kullanılabilir. Opel Antara için üretilmiştir. Fotoğraflarla birlikte adım adım neler yaptığımı baştan sonra anlatıyorum. CD changer kullanmıyorum, sadece radyo- cd çalar olarak kullanıyorum.


Hakan Bey buyrun size farklı forumlardan derlediğim orjinal kaset çalara aux girişi yapma ile ilgili adet proje. Mantık her yerde aynı sadece elektronik kart üzerindeki yerleri farklıdır. Ben hazır kablo ve jak bulamadığım için. Bunun için 4-adet hoparlör kablo pabucu, elektrikçi. Bu sayede CD tuşuna basıldığında Aux Aktif hale gelmiş oluyor.


Forum içeriğini görüntülemeniz için kayıtlı bir kullanıcı olmanız ve giriş yapmanız gerekmekte. CD yede yapıyordur muhakkak istanbul bostancıda biyer var 1tl te aux 250tl civarıda usb için fiyat vermişti 20. Bu şekilde konnektör yaptıktan ve teybin içine koyduktan sonra ileride usb ve hafıza kartı mpçalar devresi ekleyerek kaset girişine monte ederek kullanma şansımız da var.


Fiorino kullanıcıları orjinal teybe çok basit bir şekilde aux yapıyolar. Biraz araştırdım bizim teyp çıkışlarıyla fiorino teyp çıkışları arasında en ufak farklılık yok, onlarla irtibata geçtim ve resimlerden bakarak kendi aracımın teybine. Model Handa Jazz’da mevcut Cd çalara sadece soket takarak orijinalliğini bozmadan nasıl AUX özelliği ekleyebileceğimizi anlatacağım. Yapmaya başlamadan önce aşağıdaki linklerden CD Çalar Sökme Yöntemini ve AUX bağlantı şeması yapma yöntemi yazısını mutlaka okuyun. Ben kablo olarak bozuk bir mini usb şarj aletinin.


Fıat Marea Teybine Bt Usb Aux Çalar ( Ücretsiz Kargo ) 9TL ve ücretsiz kargo ile n11. Forumunuzu yeni gördüm ve bu aux girişi için çok uğraştım. Not : Ben bu şekilde yaptım fakat şase ile ilgili bir problemim var, gaz sesi. Bunları kullanan oldu mu hiç?


Ancak her klasöre en fazla şarkı koyulabiliyormuş. Bu da toplamda 6şarkı ediyor. OtoClub - Sticker Dağıtımı Başladı.


Line-In Jack ekleyerek ister MpPlayer , CD Çalar yada telefonla kullanabilirsiniz. Bu yöntem ara kabloyla mpveya cd çaları teybe kaset yardımıyla aktararak aldığımız sesten çok daha iyi. Bluetooth Araç Kiti Oto Araç Fm Transmitter Usb MpMpÇalar Aux Stereo Lcd Radyo Android İos Teyp. Kablolu Araç Oto Teyp Kaset Adaptörü MpMpCd Çalar Aux Player.


YENİ VERSİYON - Aynı Gün ÜCRETSİZ KARGO. USB belleği MPçalara dönüştürün! Giriş Yap Ücretsiz Üye Ol. Fiat Türkiye Kullanıcı Forum Sitemize hoşgeldiniz.


Modifiye Ruhu olarak bu teknik bilgi makalemizde Saab 900NG aracımıza Aux girişi yapmayı anlatacağız. Standart donanımlı olarak kaset çalar ile gelen NG9serisi bir araçla şehirler arası yolculuk yapmak zorunda kaldıysanız bu bu sıkıntının en büyük kurbanları arasındasınız. Bu işlerden hiç anlamam lehim bile yapmak baya zamanımı aldı. This video is unavailable. Benim altılı cd çalar bir çalışıyor bir çalışmıyor.


Bu yüzden bunu deneyemedim. Albea araçlarda bulunan cd çaların arkasında cd changer girişi var buradan nasıl aux girişi bağlayabilirim, kardeşimin marea arabası kaset çalarlı idi basit bir direnç ile aux moduna aldık ve çalıştı aynı girişler benim arabanın teybinde de var ama cd changer i tetikleyemediğimiz için ses alamadım. Teyibe Usb Tayibe Usb Teyibe Usb Yapmak Usb Modül Fiat Linea Punto Ve Tüm Araçlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar