12 Eylül 2016 Pazartesi

Led ampul watt değerleri

Efsane 2: İçinde daha çok LED çipi bulunan lambalar daha çok ışık verir. Watt sadece tükettiği gücü bize söylemektedir. Flamanlı eski tip ampulün aynı değerleri Watt civarındadır. LED lambadan daha az parlaklığa sahiptir.


Sitenizden led ampullerde watt -lümen ilişkisi konusunda yararlandım. Emeğiniz için teşekkürler. Ben piyasadan ev aydınlatması için ampul alırken watt için optimal kaç lümen olursa o ampulü tercih etmeliyim onu öğrenmek isterim.


Bizde şuan avizede 12w 220v - 240v yazan florasan var, bu linkteki mum tipi led ampul benım evındekınden daha mı parlak daha fazla ışık verir mi hocam ? Ben 23W floresandan daha fazlasını kullanmadım. W philips metrekarelik odayı, ampül aşağı doğru düz takılıyken bayağı. Watt değerleri artık belirleyici değil. Bir kesim tarafından yüksek watt değeri olan ampuller daha parlak ışık verir bilgisi söylenmektedir ancak bu her zaman gerçeği yansıtmamaktadır. Lümen parlaklığı watt ise harcanan enerjiyi sembolize etmektedir.


Arkadaşlar 10w 8lm osram led ampul aldım. Philips tasarruflu ampul ile aynı ışığı. Bununla mgenişlikteki odayı kaç lüks seviyesinde aydınlatabiliriz? Eglo Led Ampul (Watt ). Bu ampul seçin ihtiyaçlarınızı nasıl karşılıyor öğrenin. Karşılaştırın, değerlendirmeleri okuyun ve çevrimiçi sipariş verin.


LED Classic (53) SceneSwitch (3) Warm Glow (15) EyeComfort. Uyarı: Stoktaki Son Ürün! LED Ampullerin Parlaklığı Watt Değerleri İle Ölçülür Yalanı! LED AMPUL ALIRKEN DİKKAT EDİLECEK NOKTALAR. Formülde bunu kullacağız.


Led ampul watt değerleri

Ekstra indirimli fiyat. Merhaba elimde olan bir led ampul yanmıyordu arızalıdır diye söküp baktım. Aydınlatma seviyesi (lüks) = 10= 1lüks.


Ledi atıp başka bir işime yarar diye düşündüm ve multimetre ile voltaj değerine baktım. LED ve floresan ampullerin lumen ve watt değerleri ile karşılaştırması var. Harcadıkları watt 'a oranla verdikleri ışık, floresan ampullerden daha az. LED ampul ve floresan ampul karşılaştırması. Yani floresan ampüller daha.


Led ampul watt değerleri

Ben bu değerleri ; led volt=3v, led akım=20mA olarak kabul ettim. A ri amper olarak bulmak için 10e böleriz. Watt 1/4w yeterlidir, ama isterseniz 1/2w da kullanabilirsiniz. Ancak diğer ışık kaynaklarında koyu açık gibi ton farklılıkları görürsünüz. Led Ampul Watt fiyatları ve özelliklerini karşılaştır kategori marka ayrıştırması ile en uygun.


Led ampuller standart olarak sarı ve beyaz ışık (3000K – 6500K) üretilmesine rağmen renk değerleri RGB olarak istenildiği gibi değiştirilebilir. Led ampullerde, lamba parlaklığı sanıldığı gibi kaç watt olduğu ile ilgili değildir. Ampul parlaklığının yani ışık akısının ölçüsü Lümendir. LED üretici bir firmanın deklare ettiğine göre, laboratuvar ortamında kırmızı ışıkta 1lm/W değeri yakalanmıştır.


Led ampul watt değerleri

LED ışık değerleri konusunda dikkat edilmesi gereken bir konuda ışık açılarıdır. LED ’ler yönlendirilmiş ışık oldukları için ışık değerleri , cd (candela) veya mcd cinsinden verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar