5 Ağustos 2015 Çarşamba

Kablo üretimi

KOÇ KABLO Fabrikamızda tam tesisatlı kablo çeşitleri ile üretim bandımız siz değerli müşterilerimize hizmet vermektedir. Kablo üretiminde kullanılan en önemli hammadde olan bakır, HES bünyesinde üretilmektedir. Bakır üretimi başlıca aşamada gerçekleştirilmekte olup, bunlar sırası ile anot döküm, elektroliz ve çubuk çekim safhalarıdır. Kablo Üretimi Hakkında Bilgiler Günümüzde Türkiye dahil bütün ülkelerde kablo üretiminde bakır tel kullanılmaktadır. Göldağı Kablo , enerji kablosu, haberleşme kablosu ve yeraltı kablosu gibi vb.


Kablo üretimi

Koaksiyel kablo üretimi yapan firmamız sektörde elde ettiği başarılar ve buna paralel yapılan çok ciddi yatırımlarla bugün Türkiye nin tanınan ve tercih edilen markası haline gelmiştir. Seval Kablo hem de diğer bayililerinde “kaliteyi” ilk sırada tutarak müşterileriyle güvenli bir şekilde ticaret yapmak istemektedir. Ethernet Kablosu Üretimi.


Autoplay When autoplay is enable a suggested video will automatically play next. Geçmiş tecrübesini modern üretim teknolojileriyle birleştirerek, kablo sektörünün önde gelen kuruluşları arasında olmanın gururu ile günümüzde emin adımlarla ilerlemeye devam etmektedir. ZNUR KABLO , üretim çeşidi olarak Alüminyum iletkenli enerji kablolarını da üretim yelpazesine dahil etmiş bulunmaktadır.


Bu kabloları üretebilecek yeterlikteki modern teknoloji ile donatılmış üretim. Reçber Kablo , koaksiyel kablo üretiminin yanı sıra, DataLan kabloları, AudioVideo kabloları, Kamera kabloları, Haberleşme (Telefon) kabloları, Alarm kabloları, Yangın İhbar kabloları, Sinyal Kumanda kabloları ve özel tip kabloların üretimi gerçekleştirilmektedir. Kuşak Projesi”nin ikinci fazını Mudanya fabrikasında bulunan Üretim Akademisi’nde gerçekleştirdi.


Mudanya’da bulunan AraştırmaGeliştirme (Ar-Ge) Merkezi, uluslararası platformda, kablo üretimi ve malzeme teknolojileri konularında lider Prysmian Group Ar-Ge ailesi içinde bulunan merkezden birisidir. Surpa Ambalaj adı altında fason ambalaj ve ihracat ağırlıklı faaliyet gösteren bir şirket daha kurulmuş, daha sonra Surtel Ambalaj olarak unvanı değiştirilen bu şirket halen yalnızca ihracat yapmaktadır. Altınplus Kablo Dilovası üretim tesisinde enerji iletiminde kullanılan alçak gerilim kablo ve iletkenler üretimi yapılmaktadır.


Kablo üretimi

PVC, polietilen, çelik tel ve diğer yardımcı malzemelerdir. Kablo sektöründe iç pazar ve ihracat, sektörde faaliyet gösteren büyük firma tarafından yönlendiriliyor. Toplam üretimin yüzde 85’ini bu firmalar karşılarken sektörde civarında teknik bilgi ve teçhizatı yeterli, dış rekabete açık orta ve küçük işletme mevcut. Müşteri memnuniyeti odaklı düşünceden hareketle, dünya çapında bilinen en iyi hammaddeleri kullanıyor ve üretimin her aşamasında farklı testlere tabi tutuyoruz. Kullanım alanlarına göre birçok çeşide sahip kablo üretimimiz bulunmaktadır.


Zayıf akım, kumanda, spiral ve sinyal kontrol kabloları üretimi kon. Daha Çok Üretmek İçin Taşındık. ISO İkinci 5içerisinde yer alan ilk zayıf akım kablo firması olarak, geniş üretim kapasitemiz, kalite anlayışımız. PVC üretim kapasitesi ile ağırlıklı olarak PVC yalıtkanlı harmonize kablolar ve enerji kabloları XLPE yalıtkanlı enerji kabloları olarak üretim sağlamaktadır.


Fika Fiş Kablo , kablo , fişli kablo , kablo gruplaması, paketleme ve ambalaj teli üretimi yapmaktadır. Kablo kesitlerine göre kenar yükseklikleri 40mm, 60mm ve 100mm, Üretim hattımızda projeye göre boy sınırlaması olmadan istediğiniz boylarda üretim yapabilirsiniz. Sizi uzmanlarımıza ileten hat! Firmamıza ait üretim tesisimizin Tekirdağ da bulunan fabrikasının inşaatı hızla sürmektedir.


Koaksiyel Kablo üretimi faaliyetlerini başlatarak kısa sürede zayıf akım sektörünün önemli firmaları arasına girmiştir. Yılı başında üretime başlayan kablo üretim hattımız, en son teknoloji ile üretilmiş extrüder ve kablo sarma, kangallama, shring ambalajmala, karton kolileme makineleri ile müşterilerimizin kablo ihtiyaçlarına en kısa zamanda ve en iyi kalitede hizmet vermeye devam etmektedir. En çok saygı duyulan kablo üreticilerinden biri olarak müşterilerimize yüksek kaliteli kablolar , teknik destek, makul fiyat ve kısa sürede teslim olanağı sunuyoruz. Plast Met Kablo ve Elektrik Sistemleri.


Prizma Kablo Kablo Üretim ve Satışı. Kablo Üretim Farklı Sektörlere Farklı Kablo Üretimi Son teknoloji makineler ile üretim tesisinde imal edilmektedir. Kablo , Ümraniye’deki üretim tesisinde Sinyal ve Kumanda kabloları ile birlikte Enerji, Enstrumantasyon ve Sektöre özel kabloların üretimi yapılmaktadır. Uluslararası köpük kablo üreticilerinin çoğu birkaç yıl öncesine kadar kimyasal köpürtme yöntemini kullanmaktaydılar.


Bu yöntemle üretilen kablolar sıkı kalite kontrol ve denetimi uygulandığında iyi karakteristik verirler. Ancak kimi parti üretimin zaman içinde dielektirk kaybının arttığı görülmektedir. Kablo üretimi , şartname gereklerine göre en uygun hammaddelerin kullanımı ile hassas makinalar da yapılmaktadır. HESA SAVUNMA SİSTEMLERİ A. Savunma ve Havacılık Sektörünün ihtiyaç duyduğu kara, hava ve deniz platformlarına yönelik sistemlerin elektriksel kablo takımları ve elektromekanik parçaların üretimi , bu platformlara montajı ve entegrasyonunun yapılmasını sağlayarak, savunma sanayi yan ürün üretiminden müteşekkil olarak faaliyet göstermektedir. Kazan Soda Elektrik Üretim A. M Kablo ürünleri tercih edildi!


Tesisat ve Kablo Üretimi 1Elektriksel Fonksiyonel Test. Doğaya Saygılı Üretim Anlayışı. Eğitimli ve Tecrübeli Çalışanlar. Teknolojik üretim , kaliteli kablo. Bakır kablo için kablo teknolojisinde ve üretim tekniklerinde devrim benzetmesi yapmak yanlış olmayacaktır.


Türkiye’nin önde gelen kontrol ve enstrümantasyon kablo üreticilerinden biridir. Zira elektriğin ortaya çıkışı ve aktif olarak kullanılmaya başlanmasının ardından yaşanan en büyük yenilik elektrik kablolarının iç yapısında gidilen değişiklik olarak önerilebilir. Ata Kablo Sistemleri, Ürettiğimiz ürünlerin kaliteli, uygun maliyetli ve zamanında teslim edilebilir olması için kaliteyi üretimin her safhasına yayarak sürekli olmasını sağladık. KABLO SANAYİCİLERİ DERNEĞİ TÜRK KABLO SEKTÖRÜNE YENİ İSMİ VE YENİ LOGOSUYLA HİZMET VERMEYE DEVAM EDECEK!


Kablo üretimi

Kablo Sanayicileri Derneğinden Kablo Sektörüne Duyuru. OLAĞAN SEÇİMLİ GENEL KURUL TOPLANTISI 09. Sahra Kablo kendi üretim tesislerinde Alüminyum İletkenler Hava-i Hat Kabloları ve Alüminyum İletkenli Yeraltı Kabloları üretmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar