4 Nisan 2019 Perşembe

Park sensörü ön arka

Kendinize en uygun olanı seçin diye geniş ürün seçenekleri de mevcut. Ayrıca oto aksesuar ürünleri kategorisinde yer alan diğer ürünlere göz atabilirsiniz. Arka sensörler geri vitese takıldığında devreye girer.


Ekran üzerinden istediğiniz an sesi veya park sensörünü kapatabilme özelliği. ARKA VE ÖN GÖZDEN OLUŞMAKTADIR. Türkiyede İlk Ve Tek (Siyah Beyaz Gri Lens) 22TL. Geri viteste ve frene basıldığında otomatik olarak devreye girme. Renkli dijital ekran göstergesi.


Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap. Ya da belli bir hıza kadar aktif kalıyor ön sensörler. Ayrıca PTT KARGO ile KAPIDA NAKİT ÖDEMELİ gönderilir.


Park Sensörü Ses İkazlı Forza Buzzerlı SİYAH SENSÖR. Aracın ön ve arka tamponlarına takılan alıcıların park sırasında mesafeleri sürücüye uyarı veya mesafe şeklinde belirterek çalışan sistemlerdir. Park sırasında sürücüye kazandırdığı birçok avantajı bulunduğu gibi özellikle aynalardan görülemeyen kör noktalar noktasında büyük kolaylık sağlamaktadır.


Masaüstü bildirimlerine ekleyin Özel fırsatlardan ve güncel kampanyalardan haberiniz olsun ister misiniz? Park sensörü ön arka sesnsörlü ditdit sesli ve tetra led ekranlıdır. Frene basıldığında ön , geri viteste arka sensörler devreye girerek uyarı bildirimleri verir.


Benzeri tecrübesi olan arkadaşlar var mı, veya birşeyi gözden mi kaçırıyoruÖn veya arka park sensörleri , bazı durumlarda aslında etrafda bir engel filan olmamasına rağmen uyarı veriyor. TÜRKİYE`nin her yerine KARGO ile GÖNDERİLİR. Kablo yuvaları ile sensör kabloları ön tarafta göğüs içinde tamamen gizli bir şekilde iletilerek park sensörü beynine ulaşıyor.


Neyse sonra bari gelmişken park sensörü taktırayım dedim. Gittim bi yere mekan kaliteli bi yere benziyodu. Arka park sensörü istediğimi söyledim. Sadece arka için 1lira dedi.


Park sensörü ön arka

AHSEN BENDE ÖN PARK SENSÖRÜ TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA FİAT BU TALEBE CEVAP VEREMİYOR ŞUAN DA,, HATTA BANA DİYOR Kİ EGEALARA ÖN PARK SENSÖRÜ TAKILIYORMUYMUŞ DİYE SORUYOR. Geçenlerde taktırıyım diye niyetlendim 1lira dedi sadece arka tarafa 1liraya anlaştık aksesuar bölümünde beyaz renk yoktu takılmadı. Başka bi yere gittim Liraya yıl garantili yapıyorlardı ama o da aynısını söyledi. Orijinal Yedek Parça: Aracınızın üretiminde kullanılan yedek parçanın kendisi orijinal yedek parça anlamına gelmektedir. Orijinal yedek parçalar OEM (Orijinal Ürün Üreticisi) tarafından üretilir ve üretilen parçalar yine üretici firma tarafından belirli testlerden geçirildikten sonra kullanıma sunulur.


Takıma ön - arka park sensörleri ve park asistanı sensörleri dahil. Yani tampon takımı yanında kablo tesisatı ve PDA denen kontrol ünitesini de alırsanız otomatik park destekli park sensörlü GTI tamponlu aracınız olacak. Haliyle trafiği de aksattığım oluyordu, bayan sürücü olduğum için çok sefer de tepki alıyordum. Vites konsolundaki park sistemi düğmesi orijinal.


OPS kontrol ünitesi orijinal. Orijinal olmayanlar: Arkaya ve öne çektikleri kablo setini kendileri hazırlamışlar orijinal değil. Mümkünse Ender Elektronikte taktırdığın ön park sensörün resimlerini paylaşabilir misin?


Mfk park sensörü , Mfk park sensörü fiyatı , Mfk kameralı park sensörü , Mfk park sensörü fiyatları , Mfk. Genelde araçların arka taraflarına takılan park sensörleri bazen ise araçların hem ön hem de arka taraflarına takılabilmektedir. Bu sensörler genellikle araçların arka kısmında olmasına rağmen bazı araçlarda hem arka hem de ön tarafta bulunabilir. Kargo Bilgisi : Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile m esafeye bağlı olarak ila gün içinde ürün adresinize teslim edilmektedir.


Park sensörü ön arka

Kargo ücreti sistem tarafından, satın almak istediğiniz ürünün parasını ödemeden önce size belirtilecektir. Lancer için park sensörü aldım ama montaj fiyatı yüksek gelince ben yaparım diye işe girişmeye karar verdim. Ayrıca resimleri, hakkındaki yorumlar, tanıtım videosu ve detaylı bilgilerde burada.


Uygun fiyat ile hemen al. Tecrübelerimi aktarmak istedim, birkaç tane de resim ekliyorum. Gözümde en çok büyüyen kısım önden arka tarafa kablo döşemekti, ancak en kolayı ve temizi de bu kısım oldu. Kullandığım telefon kablosu yetişmedi ben de iki tel kablo ile bagajda ek yaptım.


Tampona monte edilen park sensörü çok hoş olmuyordu. Arka tampona takılan sensör çok doğru noktada. Bu şekilde motaj çok güzel. Ekranlı ve önde arkada toplam sensörlü E8-park sensörü. Otomobillerin park esnasında darbe almasını engelleyen sensörler araçların ön ve arka tamponlarına takılır.


Mazda lerin ekranında park sensörlerini gösteren bir kit satılıyor aliexpress üzerinde fakat orjinal arka sensörleri devre dışı bırakıp kitle birlikte gelen sensörleri kullanmanız lazım ve biraz tuzlu fiyatı. Yine orjinal gözükmesi için o ön park sensörünün olduğu trim. Dci Edc İcon baz (opsiyonsuz) aracımda arka park sensörü var kontrol paketi olmadığı için önde sensörler yok. Merhaba arkadaşlar aracım 1. Ben sadece ön park sensörü taktırabilirmiyim. Taktırdım diyelim arka park sensörünün ekranda görüldüğü gibi onuda görebilir miyim?


Park sensörü ön arka

Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa mutlu olurum iyi akşamlar. Arkadaşlar aldığım araçta orjinal olmayan sonradan taktırılan arka park sensörü mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar