26 Haziran 2018 Salı

Teyp için usb aparatı

Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Montajı basittir son kullanıcının bile bağlantıyı yapabilir. Connect Subaru Teyp İçin Usb Sd Aux-İn Aparatı.


Bu cihazlar her türlü USB ve SD kart ile. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Sadece kayıtlı müşterilerimiz yorum yapabilir.


Lütfen, giriş yapın veya üye olun. Bu ürünü ilk yorumlayan siz olun. Askı Aparatları TV Kumanda ve Klavyeleri. Media Markt sayfalarını inceleyerek kendiniz için en uygun oto teyp seçeneğini tercih edebilirsiniz. Cd Çalarıma USB ,SAUX Aparat Uygulamam Dün Internet üzerinden sipariş verdiğim USB , SD Kart, AUX çıkışlı aparatım biraz önce elime ulaştı.


Aracını yıkamayı sevenler için ideal bir aparat. Tl ye aux to usb aparat satılıyor ama müzik dinlenmiyor. Abi araba için uygun olan versiyonda usb charger kablosu var.


Listeme Ekle 50₺ Stokta yok. Bağlantı Ekipmanları, CD Changer, Oto Müzik Sistemleri. Sorduğum kadarı ile teyp cd çalar farketmiyor renault teyplerinin hepsini bu özelliğe kavuşturabiliyorlar. CD çalar Oto Teybine USB Bellek Nasıl Bağlanır ? Fakat Müziği cd den değilde harici bir usb bellekten okutmak istiyorum bunun için ne yapmam gerekir ? ORjinal doplo teyp ine usb kablosu bağlama istiyorum ama teypde cdçalar yok.


Teyp için usb aparatı

RCD 3TEYP İÇİN bir elektronikçiye gidip benim yaptığım çalışmayı gösterin. TOPLAMDA MALZEME TL TUTUYOR. Uç Jacklı Çevirici Kablo SL-DCM7.


Arkadaşlar başlıktaki konu ile ilgili yardımlarınızı bekliyorum. Aslında cihaza bağlantılı bir usb girişi var ama ben aldığım aparatı bu cihaza bağlamak istiyorum. Cihaz direkt orijinal teybin arkasina takilarak kullaniliyor.


Herhangi bir delme kesme islemi yok. Teybin arkasinda mevcut olan sokete takiliyor. Aparat Teyp Kumandalı AUX BLUETOOTH USB Sdcard FM Radyo Aracınız orjinal teybini bozmak istemiyorsanız veya güçlü bir teybe sahipseniz aşağıda.


Geçenlerde muhabbet ederken hatırlamıyorum şimdi ama bir arkadaş orj. O zamanlar çok üstünde durmadım. Artık usb girişi olmaması canımı sıkmaya başladı. Etiketlenen üyelerin listesi.


Teyp için usb aparatı

Araba Teyp USB MpÇalmıyor İşte Çözümü. Orjinal Teyp Çıkışına USB Giriş. Araca Kablosuz wireless Kamera Takma Aparatları ;. Renault Symbol Clio Megan Kango araçlara uygun orijinal teybine takılan USB SD Kar Okuyucu.


Direksiyon Kumandasından kontrol etme imkanı. En sonunda farklı modeller ve incelemeler üzerinden yola çıkarak bir sonuca ulaştım. Kısaca benim teyp ’imin üzerinde de aux yazmıyor ama çalışınca oluyor. D Fakat Linealarda Blaupunkt, Bosch ve bir üçüncü marka teyp ve farklı modeller bulunabiliryor.


Buradaki çözümü ise Bosch Teyp için anlattım. Kumandalı AUX - USB - Sdcard - FM Radyo - Bluetooth ve Hansfree Mikrofon Özelliği taşımaktadır. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Ford Focus USB AUX Aparatı Audio System FRD.


Aux Usb Çevirici ürünü bulduk. Ben yaklaşık 8-aydır kullanıyorum. Orijinal teybin cd changer girişinden bağlantısı yapılıyor. Volkswagen Usb -Sd-Aux çevirici aparat.


Taktığın USB içine de CD0CD0CD0CD0CD0CDşeklinde 6. PIONEER MVH-S100UB, USB Oto Teyp fiyatı ve özelliklerini incelemek için hemen tıkla, sen de kazananlar kulübüne katıl. Forumu ilk ziyaretiniz ise, yukarıda bulunan Yardım linkine tıklayıp bu bölümü kontrol ediniz. Mesaj göndermeye başlamak için kayıt olmanız gerekebilir.


Yukarıdaki Kayıt ol linkinden üye olabilirsiniz. Mesajları görüntülemek için forumlara. MSC Site Yetkilisi Yönetici.


Teyp için usb aparatı

Alışveriş öncesi sipariş edilecek ürünle ilgili geçerli bilgi her zaman için ilgili mağazanın web sitesinden alınmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar