15 Haziran 2015 Pazartesi

Cenmax ön arka park sensörü

TÜRKİYE`nin her yerine KARGO ile GÖNDERİLİR. Ayrıca PTT KARGO ile KAPIDA NAKİT ÖDEMELİ gönderilir. Böylece aracınızda ihtiyacınız olan tüm gereçlere sahip olacaksınız. Teslimat Bilgisi: TL En geç Şubat Pazartesi günü kargoya verilir.


Cenmax ön arka park sensörü

Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Onun dışında çok memnunum ama taktıracaklara tavsiyem kçşeleri çok içe takmasınlar yoksa araç park manevrasında köşeleri sürtüp sürtmeyeceğini park sensörü ile anlayamazsınız. Park sensörü hangisi cenmax vs cyclone Sayfa 1. Skoda fabia cenmax ön ve arka park sensörü uygulaması.


Park Sensörü ve Geri Vites Kamerası Montajı Nasıl Yapılır - Duration: 11:46. Teknik Kariyer 120views. Türkiyede İlk Ve Tek (Siyah Beyaz Gri Lens) 22TL.


Bit SSL Sertifikası ile korunmaktadır. Telefon numarasının gösterilmesi sırasında bir sorun oluştu. Numarayı Göster linkine tıklayarak tekrar deneyebilirsiniz. Ekranlar birbirinin neredeyse aynısı.


TL cyclone 2TL civarlarında. Bununla birlikte içerde bir düğmesi var, istediğiniz zaman o düğme ile de aktifleştirebiliyorsunuz. Benzeri tecrübesi olan arkadaşlar var mı, veya birşeyi gözden mi kaçırıyoruÖn veya arka park sensörleri , bazı durumlarda aslında etrafda bir engel filan olmamasına rağmen uyarı veriyor.


Sağ ve sol arka çamurlukta bulunan vidaları söküyoruz -tanede alt kısımda egzostun çevresinde bulunmaktadır. VW yine beni şaşırtmayı başardı fabrika tamponda park sensörü yerlerini işaretlemiş istiyen arkadaşlar ölçü ve hiza korkusu olmadan montaj yapabilir veya yaptırabilir tercih sizin. Kablo yuvaları ile sensör kabloları ön tarafta göğüs içinde tamamen gizli bir şekilde iletilerek park sensörü beynine ulaşıyor. Arka tampondaki park sensörü ile ön tampondaki park sensörünün ikaz sesleri farklıydı. Cenmax bayiine gidip görüşmüştüm.


Arka için ayrı takım ön için ayrı takım var. Yani iki ayrı beyin sensör. Aynı beyne sensör takılamadığını söylediler. Tam oldu bu iş derken sensörleri boyayacaksınız dimi diye sorduğumda boyamadıklarını, tanıdıklarının olmadığını söylediler. AHSEN BENDE ÖN PARK SENSÖRÜ TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA FİAT BU TALEBE CEVAP VEREMİYOR ŞUAN DA,, HATTA BANA DİYOR Kİ EGEALARA ÖN PARK SENSÖRÜ TAKILIYORMUYMUŞ DİYE SORUYOR.


Takıma ön - arka park sensörleri ve park asistanı sensörleri dahil. Tecrübelerimi aktarmak istedim, birkaç tane de resim ekliyorum. Gözümde en çok büyüyen kısım önden arka tarafa kablo döşemekti, ancak en kolayı ve temizi de bu kısım oldu. Kullandığım telefon kablosu yetişmedi ben de iki tel kablo ile bagajda ek yaptım. Masaüstü bildirimlerine ekleyin Özel fırsatlardan ve güncel kampanyalardan haberiniz olsun ister misiniz?


Elektromanyetik değil de ultrasonik park sensörü kullanılacaksa bu ürün arabanın kaportasının üzerine delikler açılmasını gerektirebilir. Bu işlem için aracınıza çok büyük zararlar vermeden, uygun aletlerle gerekli delikler açılır ve park sensörü buralara yerleştirilir. Kayıt olmak için tıklayınız.


Cenmax ön arka park sensörü

Arabanın önü sensör için uygun mudur ? Mümkünse Ender Elektronikte taktırdığın ön park sensörün resimlerini paylaşabilir misin? Neyse sonra bari gelmişken park sensörü taktırayım dedim. Gittim bi yere mekan kaliteli bi yere benziyodu.


Arka park sensörü istediğimi söyledim. Başka bi yere gittim Liraya yıl garantili yapıyorlardı ama o da aynısını söyledi. Sadece arka için 1lira dedi. Frene basıldığında ön , geri viteste arka sensörler devreye girerek uyarı bildirimleri verir.


Bu sensörler genellikle araçların arka kısmında olmasına rağmen bazı araçlarda hem arka hem de ön tarafta bulunabilir. Bu ürünü kredi kartına taksit ve kapıda ödeme kolaylığı ile satın alabilirsiniz. OPEL ASTRA J ÖN VEYA ARKA PİLOT PARK SENSÖRÜDÜR. ORJİNAL GENERAL MOTORS (GM) MARKADIR.


Sanırım Cyclone marka, aşağıdaki linkte fotoğraflardan sağ üstte görülen ekran var bende de. Bayiyle yeniden yüz göz olmak istemiyorum. Zaten kendi ellerinde yokmuş, başka yerden alıp taktı. Sesli park yardımının alayına karşıyım ama madem kafaya koydunuz yapalım. Son olarak arka tamponu kırdım, şimdi yenileniyor.


Bir buton ile devreye alınıyor, yani tetikleme yapılıyor ve daha sonra bir sayaç başlıyor. Aslında pek arka tamponu deldirip taktırma taraftarı değilim fakat arkamda duran kaldırım dubasını görmeyince park sensörünün şart olduğu anladım. Vites konsolundaki park sistemi düğmesi orijinal. OPS kontrol ünitesi orijinal.


Orijinal olmayanlar: Arkaya ve öne çektikleri kablo setini kendileri hazırlamışlar orijinal değil. Tamponların içinde sensörleri tutan ayaklar orijinal değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar