22 Temmuz 2019 Pazartesi

Led neon hortum

Led neon hortum

Mavi renk 2volt Neon Led Şerit. Neon ledler metrelik rulo halindedir. Beyaz renk 2volt Neon Led Şerit. IP Özel Su Geçirmeyen Esnek Koruma Standartlarına Sahiptir.


Volt İle Kolayca Çalışabilir. Fişine Takarak Kullanabilirsiniz. Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz.


Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Aynı Gün Teslimat: Siparişiniz aynı gün içinde adresinize teslim edilir. NEON LED HORTUM (RGB) CATA.


En yüksek tedarik sağlayan ülkeler Çin (Anakara) şeklindedir ve sırasıyla neon led hortum fiyatları ürününün 1 kadarını karşılarlar. Onaylı tedarikçileri seçerek ürün güvenliğini güvence altına. Kampanya ve yeniliklerden haberdar olmak için e-bültenimize kayıt olun. Adres: Bereketzade, Şair Ziya Paşa Cd.


Stoklara giriş tarihi hakkında bilgi almak için İletişim Bilgileri sayfamızdaki form aracılığı ile bizlere ulaşabilir ve bilgi alabilirsiniz. Günde Hızlı Kargo Aynı iş günü Siparişleriniz Aras Kargo ile Kargolanır. Uluslarası CE belgesi ve RoHS sertifikasına sahiptir. Duyuru: Parekende satışımız yoktur. Siz değerli müşterilerimize daha kaliteli ve zengin içerikli ürünler sunmayı amaçlıyoruz.


Led neon hortum

Led hortum fiyatlarıda bu değişime göre değişiklik gösterir. Led neon içerisinde metrede yatay led vardır,üzeri silikon bazlıdır, led neon fiyatları, bir çok özelliğe göre değişmektedir. SKU: neon - led - hortum -220-volt-yesil-360-derece ₺ 9₺ 4Devamını oku 9₺ 4Devamını oku.


Belirlenen kesim yerlerinden isteğinize göre kesebilir ve kısaltabilirsiniz. Genellikle 2volt ile çalışan neon hortum led ürünlerinin volt olarakta bulunması mümkündür. Neon hortum led ürünleri içinden çıkan fişle kullanılması gerekilmektedir. Her metre de kesilen neon hortum Led ürünleri dış cephelerde kullanıma uygundur.


Led neon hortum

Bu ürünü, ticari kartınızı kullanarak aya varan taksit seçenekleriyle satın alabilirsiniz. Güvenli alışveriş yapabilirsiniz. Aydınlatma Ürünleri En Uygun fiyatlar ile ThreeLED.


En iyi fiyatlar için sipariş verin kapınıza kadar gelsin. Karşılaştır Karşılaştır PİYAT CHİP DIŞ MEKAN ŞERİT LED. TL Kdv Dahil TL Kdv Dahil İNCELE. Oldukça estetik ve kullanışlı olan hortum ledler kullanım alanlarıyla dikkatleri üstüne çekiyor. Müşterilerimizin Ihtiyaç ve Isteklerine en uygun çözümleri geliştirerek, her aşamada memnuniyet sağlayarak bugün ve gelecekte müşterilerimize en Iyi hizmeti sunmayı hedeflemekteyiz.


Anasayfa Ürünler “ neon hortum led ” olarak etiketlendi. Neon ışıklı hortum LED modellerin güç kaynağı W olup, gerilimleri ise 2V sahiptir. LED ışıkların kurulumu da basittir. Dış veya iç mekanlarda uygun şekilde kurulumunu gerçekleştirip güvenle ve rahatlıkla kullanabilirsiniz. Hamojen ışık gücüne sahip olan neon şerit led ürünleri 2volt olduğu için ışık düşmesi yaşamazsınız.


Lütfen satın almak istediğiniz ürünle ilgili isteklerinizi yandaki bölüme yazınız. Sepete Ekle İstek Listesine Ekle. Bu sitede yer alan tüm ürün ve görsellerin izinsiz kullanımı ve paylaşımı kesinlikle yasaktır. Led Trafosu almanız gerekir.


Led alırken dikkat etmeniz gereken en önemli husus, metre ile amper çarpımıdır. Almak istediğiniz metre kaç ise (2) ile çarpılır. BAYİMİZ OLMAK İSTER MİSİNİZ?


Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz. Akiwa ürünlerine İstoç’ta ulaşabilirsiniz. Yüksek iskonto ve özel fiyatlardan ilk Siz Haberdar Olun. Ayrıca kırmızı, mavi ve yeşil renk karışımından. Voltajı 220V Trafo ve adaptöre ihtiyaç duymaz Flexıble neon hortum esnek olup soft bir aydınlatmaya sahiptir göz almaz ürün çalışır vaziyette iken kesim yeri kendiliğinden ortaya çıkar.


Led neon hortum

Led Çeşitleri - Aksesuarlar. Hortum Led veya RGB Hortum Led olmak üzere farklı ürünümüz vardır. Cob Led Çubuk Led Led Komponentler Neon Led.


Neo- Neon yıldır dünya çapında milyonlarca insanın hayatını aydınlatmaya devam etmektedir. LED teknolojisindeki muazzam gelişmelerle enerji tasarruflu ve çevreci ürünler üretmeyi ilke edinen Neo- Neon , dünyanın en büyük geleneksel ve dekoratif LED aydınlatma ürünleri üreticisi konumundadır. Yapı Led - Tüm Hakları saklıdır.


Sitede yer alan ürün bilgi ve görsellerinin izinsiz kullanımı kesinlikle yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar