5 Aralık 2017 Salı

Eht trafosu nasıl ölçülür

Eht trafosu nasıl ölçülür

Get without the ads. Unsubscribe from KIRIKDR? Ben kondansatör patlamıştır diye içini açtım ama görünürde hiçbirşey bulamadım. EHT nin yanındaki power transistör yanmış ölçümde bütün bacakları kısadevre gösteriyor.


Eht trafosu nasıl ölçülür

Ama ben EHT trafodan şüpheleniyorum EHT trafonun ölçümü nasıl yapılır? Eht trafo Elektrik sıçraması yapıyor Arkadaşlar elimde ekran televizyon var ve çalıştıktan bir iki dakika sonra ses geliyor ve eht trafosu elektrik atlaması yapmaya başlıyor şaseye. EHT transformatörü nüvesi) üzerine sarım yönlerine dikkat ederek sarınız. Sarıma küçük rakamdan başlanır ve bobin uçları numaralandırılır. L60mm’lik bobin telinden spir.


Bunun için tamire gelen radyonun anahtarı kapalı iken pil gerilimi ölçülür. Anahtar açılır açılmaz ilk okunan gerilim değeri fazla miktarda azalıyorsa devrede ya kısa devre vardır veya pil eskidir. Cihazı açınca ekran bir an yükleniyor ve cihaz stand by’a geçiyor. T6EHT trafosu bozuk gibi bir görünüm var. RJ port + 1x1base fx tip LC fiber optik port bulunmaktadır.


Eht trafosu nasıl ölçülür

Bakır/fiber optik dönüştürücü bloklarHızlı bir şekilde bakır/fiber optik ve fiber optik/bakır dönüşümü sağlar. Ra gnitcepser yb elbac eht liocmc 03. MİKROİŞLEMCİbr Mikroişlemci, bilgisayarın değişik birimleri arasında veri akışı ve veri işleme görevlerini yerini getiren büyük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar