6 Aralık 2016 Salı

Küçük amfi yapımı

Yalnızca başlıklarda ara Tutorial içinde ara. Amplifikasyon aşamasında yüksek voltaj transistörü MPSAkullanıldı. MPSAYüksek voltaj seviyeli bir NPN transistördür. Ancak eviniz ya da iş yeriniz için kaliteli, dayanıklı, uzun ömürlü ve ses kalitesinden şüphe duymayacağınız amfi modelleri için biraz daha fazla bütçe ayırmanız şart. Bu resim orjinal halinden daha küçük şekilde gösteriliyor.


Küçük amfi yapımı

Orjinal halini görmek için tıklayın. Gerçek boyut 800x6ve 189KB. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap. Mucitkisi taktigin soğutucu biraz küçük geldi bana entegre fan olmadan çok isiniyor.


Old video Part) - Tezgah testere. Ben sadece simülatörde çalıştırdım. Entegreli Güç Yükselteçleri Küçük ama çok etkili. Watt anfi devresi, basit anfi devreleri, basit devreler.


Arduino ile Polifonik Ses. TV, ses ve görüntü sistemlerinden cep telefonlarına, bilgisayarlardan oyun ve hobi ürünlerine, beyaz eşyadan kişisel bakıma, teknoloji ürünlerinde yüzlerce markanın binlerce ürününü tüketicilerle buluşturmaktadır. Bu amfi watt modu ile belki yukarıda saydıklarımın hepsini tepeler. Bu makaleyi zaman içinde update etmeye devam edeceğim , İlgilenenler , ara sıra kontrol ederler ise eğer , Yenilenirler.


Sır küçük amfilerdedir , çok geç olmadan davranın ve bir tane edinin. Sonra , Hakan abinize dua edersiniz , belki. Küçük ilköğretim öğrencileri mutlaka ailelerinden yardım almalılar. Atık değerlendirme batari Batari Çalgı Yapimi craft değerlendirme değerlendirme fikri diy el yapımı geri dönüşüm Handcraft Handmade Konserve Kutu Davul Konserve kutusu Kutu recycling ritim Ödev Davul Vurmali Çalgi Ritm teneke. Tak Çalıştır anfi ve yapımı.


Bizim aracların kapı acma kolunun ordaki (ismi aklıma gelmedi) küçük hoparlörler calısıyor mu calısmıyor mu ben kulagımla dinliyorum hiç bi ses gelmiyor ama alttakilerde bi sorun yok. Eger içleri boş ise oraya küçük hoperlör taksam sesde bi iyileşme olur mu ? Mini anfi yapımı hk yardım. Konbuyu başlatan evren_can;. Kulaklık çıkışına bağlanan küçük bir ledin ışıması için bu ledin çalışma voltajının. Bakın burada sözünü ettiğiniz amfi çıkışı yapabilen bir cihaz volt dc.


CUBE-10GX gitara yeni başlayanlar ve mükemmel sese sahip küçük amfi arayanlar deneyimli gitaristler için ideal çözüm. Meşrubat Dökme Aleti Küçük Çocuklar İçin Kolay İcatlar? Resimli Anlatım) Teknoloji Tasarım İcatları ve Yapılışları? Bir şeyler yerken yada içerken herhangi bir meşrubatı dökmek oldukça sıkıntılı olabilir.


Küçük bir yerde yaşıyorsan bulamaman mümkündür,tamirciler öyle yerlerde parça satmıyorlar adama uyuzluğuna,getir yapalım deyip para koparmaya. Bu ihale kapsamında Betonarma, Mimari Uygulama, Elektrik ve Mekanik Tesisat ile Çevre Düzeni İmalatları bulunmaktadır. Vu metre yapımı elektronik devre yapımı. Yine küçük bir hesaplamayla bunun tahminen 1mt.


Ben bu rakamları hiç bir mantık çerçevesine oturtamadım ve bu. V luk pil ile portatif şarj aleti yapımı. Kablosuz kulaklıklı mpoynatıcı yapımı. Küçük malzemeler kullanarak basit bir sabitleme aparatı.


Küçük amfi yapımı

Katana-10 tüm grup senaryolarınızda incelikle konserlerinize layık bir ton aralıklı yelpazeyi sunar. Laptop panelinden çok özellikli monitor yapımı Arızalı ya da işe yaramayan laptopların panelini monitöre çevirebiliriz. Arkadaşlar ben küçük bir anfi yapmak istiyorum yada watt arası yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Forumları Okundu Yap: Forum.


Hedef basamaklı küçük bir amfi tiyatro inşa etmek. Bunun için sabahları erkenden hava serinken uyanıp kahvaltıdan önce birkaç saat çalışmak ve akşamüstleri de bu çalışmayı sürdürmek planlanmış. Ayrıca tipi ve jeodezik kubbe (dome) yapımı da ele alınacak. Doğal, yerel malzemeler ile yapılacak evler, pasif güneş konumlandırma, rüzgar yönü gibi biyo-iklim odaklı tasarım ilkeleri doğrultusunda planlanıyor. Ahşap iskelet etrafına saman balyasından ev yapımı ve sıva.


Küçük amfi yapımı

Küçük yapısına rağmen zamanına göre boyundan büyük işler başaran, fiyatı ucuz, kapladığı alan az ve çalışma. Devrenin baskı devresini ve parça yerleşim planını aşağıdaki gibi yaparak küçük bir kutuya monte edebilirsiniz. Yıllardır bir marka başlığı altında olmadan Büyük düşün , küçük başla felsefesiyle yapmakta olduğum audio ürünlerini bir isim altında topladım. Kendi içinde en az 4×Watt gücünde bir amfi çıkışı (Hipower) olmalı.


Kutu olmadan monte edilir ve sesi genelde çok net vermese de Bagajda yer kaplamamsı açısından en ideal küçük. Merhabalar Bugünkü videomda Oto ses sisteminde Kullandıgımız amfilerin Nasıl ayarlandığını Frekans terimlerinin ne anlamlara geldıklerını anlattım. Amfi katında popüler olan.


Sonucu mükemmel açıkçası devre boyutu küçük olmasına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar