10 Mayıs 2019 Cuma

Ide hdd yi sata ya çevirme

Dizüstü bilgisayarların genel olarak her parçası küçüktür. Sata Kablosu bile ince tellerden oluşur. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap.


IDE girişi dişi bu arada. Cd Romu Çıka Acil Yardım. Anakartta Sata Slotu Olmadığı İçin İDE Slotu Dönüştürücüyle Sataya Çevirip DVD Taktım. Sata -Pin Çevirici Dönüştürücü Adaptör Hard Disk Hdd Dvd 3. Hdd Yi Sata Ya Çevirmeye Olanak Sağlar. LED ışıkları sayesinde cihazın çalışması hakkında bilgi edinilebilme imkanı sağlar.


Bir ara pci slotundan kullanılan sata kontrol kartı kullanmıştım. Anakart üzerindeki portlar az olduğundan depo disklerimi bu şekilde kullandım. Ancak kontrol kartı sürücüsü olmadan ne kartı nede ona bağlı hdd yi windows yada bios göremiyor.


KUTU ÜCRETSİZ KARGO ÇEVİRİCİ APARATLAR Cevap Yaz. Yukarıdaki sata ve sata uyumsuzluğu yaşayan arkadaş yapacak tek bir şey var senin için. GB Olan hdd ’ yi çıkar sata -Hdd ’ yi tak.


Sonra biosdan non-raid’i işaretle. Format cdsini tak ve formatla. Link to post Share on other sites. En ucuz hard disk kutusu, dock station satın almak için kampanyalarımızı takip edebilirsiniz.


Uygun fiyatlar ve taksit seçenekleriyle. Ide to Sata , Sata to Ide Adaptör, Hard Disk Çevirici. Ide port to sata adaptör Sata portu olmayan anakartlara sata harddısk veya sata dvd wrıter bağlamayı sağlar ürün driver isteyen donanım olmadığı için driver gereksinimi yoktur. Uzun sure idare etti yanliz bu aralar yine mavi ekran problemi basladi.


Farkli sata hdd denesem sorun cozulurmu acaba. Notebook için hdd aldım dahili kullanmak istiyorum Ssd var ancak extra depolama alanı lazım oluyor Ancak Dvd Hdd çeviricilerde hali hazır Sata girişler var ama benim Dvd rom üzerinde Slim Atapi girişi var resimler aşağıda var Bunları birbirine nasıl çevirebiliriz Ide - sata çeviriciler piyasada basılı ama Sata -Slim Atapi bulamadım alternatif çözüm önerebilecek var mı ? Bilgisayarımda adet hdd var biri ide biri sata ide olanda xp kurulu ve açtığım zaman sata olan hdd yi görmüyor. Ek birşey almana gerek yok adaptörü falan geliyor zaten.


Diskin sata ise sata destekli ide ise ide destekli kutu alman gerekir. Normal bilgisayar harddiski ise dizüstü bilgisayar harddiski ise. Ne gibi bir hata döndü size? Varlığımın kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim. Oyun bitince şahta piyonda aynı kutuya girer.


Ben bunlara ek olarakta 3gb sata seagete hdd aldım. Ama bir türlü bilgisayar hdd yi görmüyor ne biostan ne de bilgisayarımdan. Sata hdd yi tek başına bıraktım yinede hiç bi şekilde görmüyor disketten sata kurulumunuda yapmaya çalıştım olmadı :S. Saklayın diyorum çünkü o fabrika imajını Asus servis size vermez, hdd ile ilgili sıkıntı yaşadığınızda işinize yarayacaktır. Kuruluma geçmeden önce Windows kurulu bilgisayarlarda yapılması gereken bios ayarları vardır.


Mesaj göndermek için üye olmalı ya da giriş yapmalısınız. Bİos Ayarlari Nasil Yapilir, Bİos GÜncellemelerİ Nasil Yapilir. Bios Ayarlarına Nasıl Girerim.


Bu seçeneği görmüyorsanız, SED’iniz. Herhangi bir kapasiteye sahip 2. Yeni bilgisayarlarda bile SSD kullanmıyorlar. HDD ve SSD’ yi destekler.


Malum ide hdd ler eski olduğunda fiyatları pahalı. Bende bir ide alacağım ama sata 3liğin fiyatına 1lık ide almak istemiyorum. Yepyeni bilgisayar aldım. Yeni Kasaya vidaladım eski hdd yi. Yazıcıoğlu pasajı hemen girişte sol tarafta bulunan dükkandan temin edebilirsin.


DVD kutusu aynı zamanda harici DVD kutusu olarak da bilinir ve bilgisayarlarınızın DVD yuvalarını harddiske çevirmek için. Daha da güzeli tüm diski veya diskteki bir. Daha sonra harddisk sata veya ide olabileceğini için 2. Sata ve İde kutu sizin işinizi rahatlıkla görecektir. Cookie kullanılmasını tercih etmiyorsanız tarayıcınızın ayarlarından engelleyebilir ya da silebilirsiniz. Bu cihaza pata bir disk taktığımda bilgisayar çok güzel bir şekilde donanım kuruldu kullanılmaya hazır şeklinde ileti veriyor buraya kadar herşey normal ancak disk simgesini bilgisayarım içerisinde göremiyorum.


Not : Bilgisayarındaki hard disk ide olabilir. Bu yüzden harici hard diskini takamayabilirsin çünkü onlar sata oluyorlar. Sata - Ide nedir dersen bunlar hard disklerin bağlantı uçlarıdır. Bessonnitsa bunu beğendi.


Sata tousb kabloları var Onlardan birisini kullanabilirsiniz Ya da masaüstü bi pcye iki hddyi takıp, klonlama yapabilirsiniz LG ile gönderdi. Diskler anakart üzerine kendilerine has data ve güç kablosu ile bağlanırlar. Bu bağlantı şekline paralel bağlantı denir.


PATA, SATA ,SCSI, SAS Sabit Disk arabirim çeşitleri olarak nitelendirilmektedir. Kablo iletken sayısı ve konektör yapıları paralel SCSI ya göre oldukça düşüktür. Kaynak: Kaynağı belli olmayan bir PDF Dökümanından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar