13 Ocak 2017 Cuma

Sarj dinamosu konjektör

Alternatör) nedir ne işe yarar? Bazı araçlarda alternatör değil, şarj dinamosu bulunur. Aracın devri arttıkça alternatörden çıkan akım ve voltajı ayarlar, tesisata ve aküye gönderir. Bizim arabalarda şarj dinamosu aşağıda olduğu için su geçişlerinde içine su giriyor,bu da konjektörü yakarak şarjı kesiyor.


Bir de vinç kullananlar bilir, herhangi bir zorlamada konjektörün yandığını. Benim başıma sefer geldi bu durum. Sonunda konjektörü dışarıya aldırdım ve şimdi. Dinamo fiyatı Yedek Parça kategorisinde. SX yolda giderken bir anda farlar iç göstergeler sönüyor saniye kararıp hepsi geri geliyor ustaya sorduğumda şarj dinamosu konjektörü değişmesi gerekiyor dedi parça ile birlikte 2lira civarındabir masrafı varmış yolda bırakabileceğini şarj etmeyi kesebileceğini söyledi konu ile.


Bu sayede hem motorun çalışması için bujilere, ve farlara gerekli enerji hem de akünün şarj olabilmesi için aküye gerekli elektrik sağlanmış olur. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Konuyu hortlaticam ama kusura bakmayin benimde bir sarj problemim var sarj dinamosu hic sarj etmiyordu sokup goturdum tamir ettiler diyotlar yanmis dediler ben elektrik okuyorum cikan diyota baktim saglam bir yonde akim gecirip diger yonde gecirmiyor neyse ses. Courier Model Araçlara Uyumludur.


BOSCH ŞARJ DİNAMOSU KÖMÜRLÜ KONJEKTÖR ₺KDV Dahil. Favorilerden Kaldır Favorilere Ekle Sepete Ekle. VOLT BOSCH TİPİ OPEL ŞARJ DİNAMOSU KÖMÜRLÜ KONJEKTÖR ₺KDV Dahil. Traktörümüze yeni bir şarj dinamosu ve konjektör taktım. Fakat alternatörün uçlarında ve konjektörün uçlarında voltaj göremiyorum.


Bunların ölçümünü nasıl yapacağımı yazan olursa çok sevinirim. Hafta içi işyerimin olduğu Gebze sanayide şarj dinamosu bilyasını ve dinamo yanındaki avare bilyası değiştirttim. Ses yok denecek kadar azaldı. Ustalar bu kadar normal artık uğraşma dediler. This feature is not available right now.


Ama motor çalışırken farlar açıkken volt verirsen akünün kutup başlarına akü hem boşalır hem de şarj etmez. Akünüzde şarj problemi varsa, Motorunuzun aküsü 2-gün sonra bitiyorsa konjektör bozuk olabilir. Bu durumda könjektör değil şarj dinamosu sökülerek yüzeyi. Yazı başlığına tıklayarak okuyabilirsiniz. Aracımın şarj dinamosu yüzünden motor arıza ışığı yanıyor.


Yan sanayi bir dinamoymuş ve kablosu bağlı, 3. Yani 2civarıdır montaj ve konjektör değişimi. VAS Motosikleti Bisan Cup100. Konjektör değişimi kaçınılmazdır.


Masaüstü bildirimlerine ekleyin Özel fırsatlardan ve güncel kampanyalardan haberiniz olsun ister misiniz? Hızlı Kargo Hızlı Kargo Stoktan Gönderim, Hızlı Kargo. Eğer yukarıdaki belirtiler var ise bir an evvel konjektör tamirine yönelmeniz iyi olur.


Arıza büyüdükçe akü de tam şarj etmeyecek ve seyahat sırasında yolda kalacaksınız. Arızalardan bir diğeri de konjektör arızalarıdır. Eğer arabanın lambaları sık sık patlıyorsa konjektör bozulmuş diyebiliriz. En önemli sorunlardan biri de şarj dinamosunun.


Lütfen giriş yapın veya kayıt. ABS ve elfireni sonra da akü lambası yandı. O anda dedim akü gitti herhalde yada şarj dinamosu bir şekilde kendimi ana yola atayım dedim 1-dakika idare ettim bu eski yıkılan tünelin olduğu Ayvansaray, Eyüp sapağına gelmeden önce sağa çektim kaldım. Kontağı kapatınca araba bir daha marş basmadı zaten.


Bu gün serviste bakıldı konjektör (regülatör) arıza. Standart bir aracın en fazla enerji tüketen parçası marş motorudur. Bu nedenle marşa bastığınızda aracın farlarında ve iç ışıklandırmasında bir kısılma olur. Bu arada jel akünüzün bilgilerini verirseniz teknik dosyasını bulmaya çalışırım. Marea Severlerin Yeni Buluşma Adresi, Resimli anlatım projeler, Araçlarınızın her türlü sorunları çözümü burada.


Parça aracın motor kısmında akü ile birlikte çalışmaktadır. Görevi akünün çalışır durumda sürekli olarak şarj olmasını sağlamaktadır. Eğer görevini yerine getiremezse aracın elektrik aksamında sorunlar yaşanabilir.


Görevi: Şarj sistemi, motordan aldığı mekanik enerjiyi elektrik enerjisine çevirerek elektrikle çalışan alıcıların beslenmesini ve bataryanın devamlı şarjda olmasını sağlar. Parçaları: batarya, alternatör, regülatör ( konjektör ) ve şarj göstergesi. Diğer adı alternatör olan şarj dinamosu ara. Diyet arızası: Diyotların alternatif akımı doğru akıma çevirmemesinden kaynaklanır. Sanırım burada anlaştık ! Zannediyorumki dinamonuzun konjektörü yarı arızalı durumda.


Yenisi ile değiştirmesi gayet kolaydır. Temelde şarj dinamosu , krank milinin dönmesi sonucu oluşan mekanik enerjiyi indüksiyon aracılığıyla elektrik enerjisine dönüştürme prensibine dayalı olarak çalışmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar