12 Ocak 2017 Perşembe

Araç park sensörü montajı

Dijital ekran, kablolu-kablosuz, ses ikazlı ya da Türkçe konuşarak mesafe bildirimi yapma gibi özellikleri bulunan park sensörleri , yanlarında verilen montaj araçları ve rehber kitapçıklar ile kolayca montaj edilebiliyor. Alacağınzı park sensörünü bir elektrik ustasına uygulatma ücreti olarak TL veriyorsunuz. Toplamda park sensörü size maksimum 2TL gibi bir rakam mal oluyor. Araçlara park sensörü montajının nasıl yapılacağı anlatılıyor. Bu hafta dayımın garajındaydım ve eniştenin.


Gelelim montaj safhalarına. Kameranız olduğuna göre sadece bip sesi veren en basitinden bir park sensörü işinizi görecektir. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Montaj şekli aynı sensörler. Tek beğenmediğim nokta, yanlardaki sensörlerin gereksiz yere ötmeleri.


Bu nedenle, yandaki sensörler araya bir yere park edeceğiniz zaman yandan başak bir araç , duvar gibi birşeyleri algılayıp çok erkenden gereksiz yere ötmeye başlıyor. Park yapmak özellikle bayanlar arasında araba kullanımından soğutacak etkenler arasına girmiştir. Bu sebeple de bazı araçlara park sensörü taktırmak ciddi anlamda keyif sürüşünüzü artıracak etmenlerden olacaktır. Park sensörü bazı araçlarda kendiliğinden de olabilir.


Arkadaş Park lambaların dan gündüz farlarına kablo çekti araç kendi kendine POLO 6C Sis Farı Ve Gündüz Farı Uygulamas. Son araç kontak açılır ve geri vitese alınır park sensörü çalışmaya başlar sonrada deneme yanılma yoluyla ekrana bakılarak sol (A-B) ve sağ (C-D) park sensörü algılayıcı gözlerinin kabloları takılır. Bu videomuzda geri vites kamerası ve park sensörü montajının nasıl yapıldığı hakkında bilgi sahibi oalcaksınız.


Kişi Okumuş ve Yorum Yapılmış. PARK SENSÖRÜ MONTAJI NASIL YAPILIR. Aracı bayiden satın aldığınızda opsiyon listesine eklemeyi düşünmediyseniz veya böyle bir özelliği olmayan ikinci el bir otomobil satın aldıysanız park sensörünü kendiniz sonradan da takabilirsiniz. Tampona delik açmak için özel matkap ucu pakette bulunmaktadır.


Aracınız ile park edeceğiniz esnada aracın etrafındaki nesneleri algılayan ve araç. Sunduğu rahatlığa oranla piyasada satılan park sensörlerinin fiyatı ve montaj işlemi için gayet uygun maliyetli olduğunu söyleyebiliriz. Türkiyedeki Tüm Araçlara Uyumludur.


Kalitedeki Ürün Yıllarca Kullanılabilir. Ancak hoparlörün yerini yadırgadim biraz. Park pilot sisteminin sensörleri ve göze çarpmayacak bir şekilde tampona monte edilmiştir. Original Equipment ``Direkt montaj hattına üretilen ürün`` OEM. Sensörler araç rengine boyandı.


Araç park sensörü montajı

Original Design Manufacturer ``Orijinal ürün tedarikçisi için üretilen ürün`` Sizden Gelen Yorumlar. Aracınız ne olursa olsun park sensör montajını kendiniz yapabilirsiniz. Adres: Beşevler Küçük Sanayi Sitesi 26.


Yeni model birçok araç için standart haline gelen park sensörleri , eski model araçlar için montaj ve maliyet açısından kolaylıkla araçlara entegre edilebilir haldedirler. Arkadaşlar 10bin bakımında park sensörü taktırdım,lakin çok kötü boyanmış sonradan takıldığı kabak gibi belli oluyor acaba bunlar fırın boyaya girmesi gerekmezmiydi,servis elle küçük bi fırcayla boyamış. Tercih edilen park sensörü mesafe kontrollü ise ekran araç içerisinde en uygun yere monte edilir ve park sensörü kullanıma hazırdır. Alırken esp ve park sensoru istiyordum ancak aldığım dönemde polo icin opsiyon sunmadi doğuş.


Araç geri geri nasıl park edilir? Size kaca maliyeti oldu Bende superb e taktirmak istyorum. Ne zamandır park sensörü istiyordum, geri geri yanaşırken çok problem yaşıyordum. Hatta çok defa arabadan inip arka mesafeye bakmışlığım vardır.


Geçtiğimiz hafta benim guzu için yapılan kaporta-boya işlemlerinde hazır boya yapılacakken park sensörü de alıp boyatayım dedim. Yanlışlıkla tane aldım. Lancer için park sensörü aldım ama montaj fiyatı yüksek gelince ben yaparım diye işe girişmeye karar verdim.


Invite MT Meslek: Sistem. Sanırım iptal düğmesi yok. Cihazımız bumper guard marka elektromanyetik park sensörü. Benim aracımda tamponun altında bir sürü plastik.


Bu mesajı oraya yazmıştım ama orada sayfalarca tartışma vardı, kolay bulunsun diye ayrı bir başlıkta da paylaşayım istedim. IPA sistemi araç park alanına sokulana kadar size yardımcı olacaktır. Tek yapmanız gereken şey gaza ve frene basmak.


Araç park sensörü montajı

Ayrıca orjinal park sensörü montajı yapmaktayız. Arkadaşlar ben aracıma park sensörü takmayı düşünüyorum, ilk başlarda cesaretim yoktu ama şimdi cesaretlendim diyebilirim. Uzman ve deneyimli kadrosu, zengin hizmet seçenekleri ile MERVE OTO KLİMA tamamıyle müşteri memnuniyetini ilke edinmiştir. Klimasız araçlara orjinal çıkma klima montajı. Ayarlanabilir ses Gizli ve kolay montaj ? Boyanabilir ve ayarlanabilir sensör özelliği?


Akıllı mikroçip yazılımı. Kia park sensor fiyatlari, kia ceed park sensör fiyatı , kia ceed park sensörü fiyati, park sensörü montaj fiyat,. Bence bir araçta olmazsa olmaz. Aracımın camları filmli aynalardan özellikle geceleri problem yaşıyorum.


Araç park sensörü montajı

Sizce nereye montaj yapılırsa daha iyi olur. Tampon kuşağında görüyorum siyah alarak montaj yapılmış. Onun aşağısına arka tampona yapılırsa daha mı sağlıklı olur.


Ben de taktırmayı düşünüyorum, siyah sensörleri araç renginde boyayabilir miyiz kolaylıkla ? Eğer aracın farklı renkte ise(Gri ve siyah haricinde)Farklı rengede boyuyorlar. TDI Copa Plus Plaka FR 232.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar