22 Ekim 2015 Perşembe

Dizel arabaya açık hava filtresi

Dizel arabaya açık hava filtresi

Dizel araçlarda kutu içi filtre kullanılıyor. Bildiğim kadarı ile kutu içinden açık hava filtresi kadar verim alamıyorsunuz. Ancak dizel araca da açık hava filtresi takınca bu sefer göstergede uyarı lambasi yanıyor diye duymuştum. Açık sorun çıkarıyor diye biliyorum yani. TV - No long term contract Loading.


Household sharing included. Açık Hava Filtresi YAKITI ve BEYGİRİ Arttırır Mı? Onun da tasarruf olarak katkisini ay icinde verebilirim ama isin kotu yani test parametrelerini degistirdim arabaya kar lastigi taktim, kar lastigi ile cok yakiyo araba ama gene de tahminim sehir ici 7- 8arasi bi km yapabilecegimdir.


Sonuc olarak Hava Filtresi bence deger, Motor Silk kesin ve kesin deger. Dizel benzinli farketmeden Turbolu araçlarda açık hava filtre ile ses alamazsınız. Açık hava filtresi takarsanız motor daha rahat emiş sağlayacaktır hepsi bu.


Kutu içi takarsanız kim genellikle yağlı tip oluyor, bunlarda zamanla filtre kotusunun önünde bulunan debimetre sensörüne zamanla zarar veriyor. Benim bildiğim dizel araçlara açık değilde kutu içi filtre takılıyo ama tam emin değilim. TDCİ arabaya ise açık hava filtresi uygulamanın pek mantığı yok gibi.


Kutu içi uygulayın ama yine kaliteli olsun, performans artar ama öyle 4-beygir beklemeyin. Jsv Krank Havafiltresi Paslanmaz Çelik no:20. Bu da benzin tasarrufu ve performans sağlar. Performansta Değişiklik Var M. Lütfen giriş yapın veya kayıt. Auris - Açık Mavi - MBM 96.


Opel astra Gsi model aracım kime sorsam bu arabaya hava filtresi olmaz diyor bunun bir çözümü yokmudur arkadaşlar. Bu nedenle turbo araca sahipseniz daha avantajlısınız. Bunlardan önce bu konuların hepsinde bana fazlasıyla yardımcı olan ve fikir veren Orhun Arkadaşıma burdan çok teşekkür ediyorum. Her aşama da Yanımdaydı 1. Kutu içi filtre , açık hava filtresi kullanlar neden bunları seçtiler ? Ama turbo benzin ve turbo dizel için. Ses falan önemli değil (Halbuki ben ses hastasıyım da bu sefer onu aramadım) arabaya çok yararlı bi iş yaptım ya o beni mutlu etti.


Sonuçta hava yakıttan daha önemli e tabi performans da. Yeni mesajlar Forumlarda ara. OtoClub - Sticker Dağıtımı Başladı. Eylül Ayı Otomobil Kampanyaları İle İstediğiniz Arabaya Sahip Olun.


Bu özellikler ısıtmalı koltuklar, eğlence paketleri, geri görüş kameraları, lcd ekranlar ve dijital aynalar. Araç daha rahat hava alınca akışmetre ona göre değer okuyacak öyle hesaplayacak karışımı. KN Hava Filtresi - Peugeot 207. Dizel motorlar hakkında bilmek istedikleriniz ve çeşitli.


Pistonun aşağıya inmesiyle (aynı zamanda emme subapı açık halde) silindir içine güçlü bir şekilde yanmanın sağlanabilmesi için hava emişi yapılmaktadır. Buna kaplamalı dizel partikül filtresi (DPF) denir. Hava filtresi , ekzost girişleri özellikle suyun girmemesi için sıkıca kapatılmalıdır.


Kutunun içerisinde ilk kısımda oksidasyon katalizörü peteği, hemen ardındaysa dizel partikül filtresi peteği bulunur. Arkadaşlar, dizel partikül filtresi nedir ve ne işe yarar. Bilgisi olan açklarsa memnun olurum. Konuyu Açan: Berkan ÖNEM, ForuMotor, Süspansiyon, Fren.


Yazılımdan sonra arabanın çektiği hava miktarı da yakılan mazot ve turbonun yüküne göre ayarlandığından dolayı hava filtresi daha çabuk kirleniyor. Ve kirlendiğinde hava akışmetre çekilemeyen havayı telafi adına daha fazla yakıt istiyor,araba çok yakmaya başlıyor. Bakımlı ve randımanlı şekilde çalışan motor yetmezse arka koltukları sökebilirsiniz Kaliteli bir hava filtresi de belki 1-hp verir o arabaya. Genelde ağırlık azaltma önerileri yaptım.


Motor çalışmazken kontak anahtarı, ateşleme durumunda açık unutulursa platin ya da bobin yanabilir. Ben dizel aracımda bizzat 15bin km sonra değiştirdim. Tabi bu genellemedir, arabadan arabaya değişebilir. Kendin motorun sesinden vites değişme aralığını deneyerek kesin olarak öğrenebilirsin. Camlar açık gitmek hava ile sürtünmeyi.


Motor kompresyon testi yaptırıp çıkan sonuca göre hareket etmeniz doğru olur. Beyaz duman için aracınızda. Bu hava filtresi açık filtre fakat gerçek karbon kutudan meydana geliyor sesi daha iyi veriyor. Ayrıca filtrenin ısınmasınıda engelliyor.


Dizel arabaya açık hava filtresi

Bu fotolarda gördüğünüz eski hali. Artık tamamen bir hurdaya dönmüş olan BMW’ye binip geceye doğru yola çıktık. Benzine araba için ihtiyaç vardı.


Bende dizel Astra yok, bu yüzden hava filtresi nasıldır pek bilmiyorum. Eğer küçük bir hava filtresi kullanılmışsa motora çok yüklenildiğinde yetmeyebilir. Benim aracım da filtre var ancak açık hava filtresi değil.


BMC OTA karbon filtre ve performans filtresi olarak geçiyor. Egzoz yaptırın bunlar size ortalama hp verir Teşekkürler uyardığınız için ama ben zaten sesden bıktım birazcık adam akıllı bir arabaya binmek istiyorum. Bir dizel motorda pompa ve enjektör yağlı karışım yerine hava ile çalıştığında hasar görebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar