11 Mart 2015 Çarşamba

General mobile usb kablosu

General Mobile GMPlus Type-C Usb Kablo Orjinal. TL 1TL (3) herigo 98. A Hızlı Şarj Başlığı,Seyehat Sarjı. USB kablosu telefonu günde şarj etmeye başladı.


General mobile usb kablosu

Garanti kapsamında mı diye müşteri hizmetlerine sordum evet dediler. Telefonu bağlıyorum pce usb bağlantısı yapılıyor. Bilgisayarımda Çıkarılabilir Disk(L) olarak görünüyor ama girmek istediğimde Sürücüye bir disk yerleştirin yazısı geliyor ve ya açtığımda içi boş olmamasına rağmen boş.


GM Discovery marka telefona sahibim bilgisayara bağladığımda şarj oluyor fakat usb depolama seçenekleri çıkmıyor hani çıkar ya usb hata ayıklama usb veri depolama vb. Bellek kartının doğru şekilde takılı olduğundan emin olun. GENERAL MOBİLE DİSCOVERY BAĞLANTI SORUNU Daha Fazla. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı Cevap.


General mobile usb kablosu

Arkadaşım sorun kabloda biraz önce çözdüm. Favori Listenize en fazla 6ürün ekleyebilirsiniz. Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir. Usb kabloları adına bir kaç deneme yapmanız en doğrusu olacaktır. Cihazın yanı sıra kablolar adına bir takım sorunlar yaşanmaktadır.


SypeR Kardeş anlattıkların yanlış. Ben ilk sefer de yaptım hiç sıkıntı olmuyordu. GM Plus kutu içerisinde yer alan kablonun aynısıdır. Bu Android üzerine yazdığım ilk yazım. Android için uygulama geliştiriyorum ve bu uygulamayı her ay güncelliyorum.


General mobile usb kablosu

Eclipse telefonumu tanımadı. Ben de internetten biraz araştırma yaptım. Fakat bilgisayar tabletimi görmüyor. SBS Lightning Kablo Dahil USB Araç Şarj Aleti. Kabloyu ücretsiz kargoyla gönderdim.


Cihaz bilgisayara usb kablosu ile bağlandığında, cihaz bilgisayar üzerinde görünür fakat cihaz belleği ile cihaza bağlı harici hafıza kartları içerikleri görünmez. Blogger tarafından desteklenmektedir. Bunların içeriklerini görüntülemenin yolu aşağıdaki gibidir. Maxchange Official Store. AliExpress Mobile App Herzaman, Anywhere ara!


Tarama veya indirmek için tıklayın. GM akseusuarları ile tarzınızı tamamlayın. USB Type C desteğine sahip. Kulaklık, Şarj Adaptörü,Şarj kablosu ile orjinal ürünleri kullanın cihazınız garanti dışı kalmasın. Kullandığın televizyondan kablosuz olarak internete bağlanmak için usb wireless aygıtı kullanıyor musun.


USB şarj kablosu ve diğer cep telefonu aksesuarlarını Güvenli e-Ticaret sistemi ile taksitle satın alabilir, ücretsiz ilan vererek ürünlerinizi satabilirsiniz. Kernaldan çalışmalar mevcut. Tüm telefonlara uygun şarj etletleri modeli, şarj kabloları, seyahat şarj aletleri, usb data kablosu çeşitleri cepsesuar. Başka bir USB dönüştürücü ile OTG kabloyu kullanabilir miyim? Usb Otg Kablosu kategorisinde en favori Bilgisayar Çevirici ve Adaptörü, Tablet Pc Aksesuarları, USB Kablo ,. Samsung Galaxy SPlus USB to Type C Otg Kablo.


General mobile usb kablosu

Lütfen daha sonra tekrar deneyin. Cortrea Micro USB Beyaz Data Kablosu 3m. Benim gördüğüm en büyük eksiklik PC suite tarzı bir PC Cep arayüzü programına orijinal olarak sahip olmaması. Biliyorsunuz telefonumuz direk OTG kablosu ile bir usb bellek taktığımızda okumuyor.


Okuması için yapmanız gerekenleri anlatacağım. USB çoğaltıcı da kullanabilir, Klavye, Mouse ve USB belleği aynı anda çalıştırabilirsiniz. Android işletim sistemini kullanan bütün akıllı telefonları bilgisayara nasıl bağlayacağınız konusunda sizlere güzel bir yazı hazırlamak istedik. Cevap yazmak için giriş yap yada kayıt ol. Mobile gmicin ben micro usb destekleyen bir otg kablosu aldim internette arastirmalarim sonucunda general Mobile gmmicro usb girislerine sahip bir cihaz sonradan ek olarak type-c almama gerek var mı?


Samsun Galaxy S Duos USB driver nerden bulurum? GM discovery telefonum sadece kutusundan çıkan kablo ile şarj oluyor. Teknoloji AnneBebek Çözüm Sepeti Nedir? Konuyla ilgili daha fazla bilgiye sahip olan birisi varsa size yardımcı olacaktır.


Sonrasında telefonunuz size bilgisayarınız ile bağlantı kurulduğuna dair bilgi verecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar