14 Ocak 2021 Perşembe

Xperia z2 manyetik şarj

TL (2) TahtakaleMarketi 99. Z,ZSONY MANYETİK HIZLI ŞARJ USB KABLOSU. Mıknatıslı başlığı sayesinde tak-çıkar yapmadan şarj özelliği. Piyasada çok daha ucuza satılan yan sanayi ürünlerle karşılaştırmayınız.


Cihazınızın Şarjının Dolup Dolmadığını Kablodaki Led Yardımı ile Görebilirsiniz. Manyetik Şarj Ünitesi DK48. Bu Ayın En Aktif Üyeleri. Ekranda bir şarj ediliyor simgesi belirene kadar cihazı şarj edin.


KAPATMA düğmesine zarar verebilecek aşırı keskin nesneler kullanmayın. En iyi performansa ve en son geliştirmelere sahip olmak için cihazınızı güncelleyin. Kapakları açmadan şarj oluyor. Cihazda Smart Connect özelliği olduğu için Şarj olurken telefonda başka işlerle de uğraşabiliyorsunuz.


Xperia z2 manyetik şarj

Eski Samsung şarj aleti ile teli dolduruyordum. Yüzde birden yüzde e kadar doldu ama sonrs sürekli düşük pil uyarısı vermeye başladı bi yandan doldurdu bi. Sipariş Verin Ayağınıza Gelsin. Farklı bir kategori seçmek isterseniz “Diğer Kategorileri Göster’i” tıklayabilirsiniz.


Mesela günlük kullanımda saat dakika gibi bir pil ömrü sunan Galaxy Ssadece 1dakikada tam şarj olabiliyor. Bu iki cihaz arasında bu anlamda bir hayli büyük bir fark bulunuyor. Bu konuda en iyi ise sadece dakikada tam şarj olabilen Oppo Find 7a.


Xperia z2 manyetik şarj

Arkadaşlar şimdi manyetik kablo alcam birkaç kişi manyetik kablo orjinal olsun diyor fakat ben adaptörün orjinal olduğu sürece kablonun etki etmeyeceğini düşünüyorum. Ne diyorsunuz aliexpress den 3-dolarlık bişey alayım mı? Zcompact sorunlarım var ne yapmalıyım ? Burada düşünmeniz gereken ilk şey şarj aletinden nasıl bir kullanım ve performans beklediğiniz olmalı. MAnyetikten oluyor zaten batarya yeni değişti ama usb çalışmıyor. Xperia ztelefonum usbden şarj almıyor.


Bugun soketi değiştirdiler ama yine almadı. Board bozuk olabilir gibi bişey dediler anlamadım vaktim de yoktu. Satış Fiyatı : 9TL (Tek Çekim Fiyatı) Havale İnd. Tükendi Stoğa Girdiğinde Haber Ver. Fiyat ve özelliklerini inceleyin, güvenle satın alın.


Gece takıyorum sabah kalkıp bakıyorum hala olmuş. Bende bugün aldım ilk defa kullancam :D kapakları değiştirdim bugün hatta. Hepsini Göster Daha Az Göster. Zira böyle giderse başparmağım evrim geçirecek, sürekli şarj ettiğim kapağı açıp kapattığım için de su geçirmezlik özelliğinde sorun yaşamaya başlayacağım.


AC Adaptör ve Güç Kabloları kategorisi için mi bakıyorsunuz ? Baseus Donut Siyah Kablosuz Şarj Cihazı. Cortrea Yüksek Kapasiteli Micro USB Beyaz Ev Şarj Aleti. Cihaz ı alalı hafta oldu, şarj kapağı sürekli kendiliğinden açılıyor, üstelik ben o kapağı hiç kullanmıyorum, yan daki manyetik bölge den şarj ediyorum.


VOVA, size en iyi deneyimi sağlamak için çerezler kullanıyor. Arkadaşlar merhaba, sony xperia zkullanıyorum cihazımda oluşan sıkıntı ise batarya olduktan sonra hiç şarj almıyor ama batarya civarlarında ise yani bitmemişse şarj alıyor telefonculara götürdüm şarj entegresi sorunlu dediler ama pek güvenmiyorum forumda sizlere danışmak istedim. Paketin içinde manyetik şarj.


Bende de xperia zvar ay gibi bir süre kullandım şarjı civarındayken kapandı açılamıyor, aldığım firmayı aradım servise yönlendiriyor, ilgilenmek istemiyorlar, tüketici kanununa göre ay içerisinde oluşan hatalarda (gizli ayıp) seçenekleriniz var şözleşmeden dönme yani para iadesi veya ürünün değiştirilmesi ve ücretsiz onarım bu seceneklerdin birini. SONY ZİLE İLGİLİ YAPTIĞIMIZ DİĞER İŞLEMLER. Yan tarafa takılan bir şarj kablosu bir çok yönden sizi engelleyebiliyor. Bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Sony xperiaZEkran Değişimi.


Pili sökeyim derken tornavida pile mi değdi bir şey oldu. Bataryadan bir küçük duman çıkar gibi oldu. Telefona ait tüm ürünler. Ekran olmadığı için önceden ledler yanıyordu. Ama bu batarya çıkışlarına tornavida değmesinden sonra telefon açılmıyor ışıkları yanmıyor.


Ne zaman şarja taksam buçuk saat sonra anca şarj oluyor. Fiyatı şu an belli değil ürün piyasaya sürüldüğünde olacaktır. Stasarımı ile de dikkat çekiyor. Oldukça kaliteli ve sağlam makine zkullanıyordum ze geçtim ama inanılmaz bir olmadı işin doğrusu. Bende o zamandan beri orjinal olmayan fakat.


Xperia z2 manyetik şarj

Bu program sayesinde telefonunuza format atma, güncelleme ve yedekleme yapabilirsiniz. Böyle bir durumla karşılaşırsanız, telefonunuz şarja takın ve ses kısma ve güç tuşlarına, cihaz kes titreyene kadar basılı tutun. Eğer ekranınız birden kapandıysa, telefonunuzu 1-saat şarjda bırakın.


TL LG GTek Hat 92TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar