3 Mart 2020 Salı

Yağmur sensörü montajı

Yağmur sensörü montajı

Sensör Bağlantı Montajı sensFar Sensoru. Unsubscribe from sensFar Sensoru? PARK SENSÖRÜ MONTAJI NASIL YAPILIR - Duration: 11:41. Ben Tamir Ederim 498views.


Yağmur sensörü montajı

Montajı çok zahmetli değilse ben de alıp uygulamak isterim. Hatta müsait olursanız bir gün sizinle tanışıp bilgi almak da isterim. Hız sabitleyici için yetkili servisler biraz bilgisiz kalabiliyor,. FLAŞ HABER LİNEA ARACLAR FAR ve YAĞMUR SENSÖRLÜ OLUYOR sevgili arkadaşlar uzun süren ARGE çalışmamız sonuç verdi test kullanimina başlandı Artık LİNEA araçlarımız FAR ve YAGMUR SENSÖRLÜ oluyor.


Punto Fiorino ve Doblo arac sahipleri sizleri de unutmadik çalışmalarımız devam ediyor. Sonradan monte edilecek araçlarda öncelikle oto tamircisine taktırmak gerekir. Erkan beyin lineasina orjinal yağmur ve far sensörü montaji ve aktivasyonu hayırlı olsun Rabbim iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.


Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Yağmur Sensörü Çalışmıyor. Bence sonradan yağmur sensörü taktıracaksanız orj. Orta dikiz aynasını sök tak sorun çıkaran bi iş. Sensörün gerekli gereksiz olacağı göreceli sanırım ama yağmur sensörü bence gereksiz far sensörü ise güzel ve gerekli bir uygulama diye düşünüyorum.


Bu modül ile havanın yağış durumunu tespit edebilirsiniz. Modül yağmur sensörü , karşılaştırıcı modül ve bağlantıyı sağlayan jumper kablolarıyla birlikte gelir. CYCLONE marka yağmur sensörü alıp işçiliği ve bilgisine güvendiğim oto elektrikçi arkadaşa bağlantısını yaptırdım faka montajı tamamlayıp çalıştırdığımızda tüm beklentilerim hüsrana dönüştü. Aşağıdaki forum alıntısında MKamerikan jetta için yağmur far sensörü ile kararan dikiz aynası montajı detaylıca anlatılmış. Anladığım kadarıyla vagcom cihazınız var ve bu kounda bir miktar bilgi sahibisiniz.


Konuyu dikkatlice okuyun. Başarılı olacağınızı düşünüyorum. Far sensörü ve yağmur sensörü sonradan taktırmak gereksiz dedim. Karan iç dikiz aynası için birşey demedim farkındaysanız, sonradan takılıyormu bılmıyorum dedim. Golf Comfortline modellerinde sonradan ekletilmemiş ise yağmur ve ışık sensörü eklenebilyormuş.


Ama far sensörü olmasada olur. Engin in söylediklerinin haricinde piyasada ucuzdan pahalıya çok çeşitli park sensörleri mevcut. Uygun olanında alıp montaj yaptırabilirsin. Ama montajı ve ürün kaliteside önemlidir. Tabi bu sistemde aynı zamanda yağmur sensörü özelliğide var ama konumuz dışı olduğundan ona girmiyorum.


Merakeden varsa özel olarak bilgilendiririm onunlada ilgili. Aracımda yağmur sensörü düzensiz çalışıyodu cam değiştiği için montajı yapan düzgün yapamamış. Sanayide bi camcıya götürdüm jelini değiştirsin diye pislik toz vs varsa düzelir düşüncesiyle bunların jelleri ayrı satılmıyo dedi çıkarıp temizleyip tekrar taktı.


Aracınıza yağmur sensörü montajı mı yaptınız? Yoksa aracınıza yağmur sensörü takmak istiyorsunuz da , nasıl takabilirim diye mi soruyorsunuz? Aracıma düğmesi ayrı olan yağmur sensörü taktırdım, yapan usta çok güzel bağladı, herşey yolundaydı başlarda ancak şimdi birtakım sorunlar yaşıyorum. Sorunun kesinlikle cihazla ilgili olduğunu, bağlantıda veya ustanın montajında sorun olmadığını düşünüyorum.


Bu birikme süresi boyunca sistem gereksiz yere sulama yapmaya devam eder. SGM = Opsiyonel oluk montajı (WRF-CLIK içerir) Teknik Özellik. Aracımda daha önce olmayan far sensörü yağmur sensörü kararan iç dikiz aynası taktırdım aliexpresten aldım fakat gelen far anahtarı küçük geldi benim arabadaki daha uzun bişey.


Bi kaç yere götürdüm boşa taktırmışsın senin araba desteklemez dediler ve kablo bağlantılarını yapmadı kimse. Adam taka taka fabrikasyon gibi montaj yaptı beğendim. Onun basit bir şekilde montajı mevcut, Fakat yağmur sensörü oldukça tuzluya patlar. Hobi Devreleri Elektronik Kartlar Hobi Devreleri Kendin Yap Kitleri Motor Sürücü DC Motor Sürücü Kartları Servo Motor Sürücü Kartları.


Yağmur sensörü montajı

Xenon Sistemi Satış ve Montajı ;. Bir diğer adı da silecek sensörüdür. Bunun için ön camın değişmesi gerek. Ayrıca far anahtarının altındaki çekmecenin arkasında araç kontrol ünitesi var.


Oraya kadar kablo çekilecek. Elektromanyetik (Deliksiz) Park Sensörü montajı. Evet sevgili arkadaşlarım, sensörümü taktım, köyden döndüm, artık laptopum ve internetim var, demekki uygulama fotolarını paylaşabilirim. Far anahtarını almanıza gerek yok eğer elinizden geliyorsa mevcut anahtarı bazı tırnaklarını kırarak far anahtarını kullanabilirsiniz. Başka konuda detaylı yazmıştık.


Yağmur sensörü montajı

Evet arkadaşlar trend aracıma hız sabitleme montajından sonra şimdide araştırmalar sonunda far sensörü montajı yaptım. Sıradaki hedef yağmur sensörü. Oto Hoparlör, montajı yapıldıktan sonra iadesi alınmamaktadır. Parçalı demonte yapısı sayesinde en hızlı montajı yapılan sera sistemidir.


Gutter Sistemi Ve Cocopeat. Oluklar seranın ana taşıyıcı elemanlarından olup, naylon çekme işini ve yağmur suyunun akışını kolaylaştıracak şekilde dizayn edilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar